lørdag den 29. december 2012

Godt nytår og shop amok i garn


Rigtig godt nytår til alle i skønne læsere.
Tak for alt i det gamle år med alle gode ønsker om,
at alle får et godt 2013.

Nu hvor jeg har taget hul på hobby-shopperiet, måtte jeg bare ned til min garn-pusher idag.
Var løbet tør for strømpegarn og det var *kun* det jeg skulle have
MEN
for søren da..

Han havde fået noget nyt spændende bomuldsgarn hjem.
Af den slags der står : *MÅ bare prøve* på :)

(Beklager igen billedkvaliteten. Det har jo nærmest ikke været lyst idag )

10 nøgler af det + en gratis strikkebog med mønstre


Samme garn, kunne jeg ikke lige finde på danske sider, men
Demin Freedom kan bla ses her og den pris har jeg ikke givet *SS*

Heldig er jeg og alle i byen, som holder af garn, da hans priser
ligger en del under, hvad det koster ude i butikkerne.

12 nøgler strømpegarn blev det også til.
75 % uld superwash 25 % akryl. Har selv strømper der er strikket i det,
som er flere år gamle og stadig uden et eneste hul.

Nemt er det jo også, når garnet selv laver mønster under fremstillingen,
som vist på billederne herunder for de valgte/nyindkøbte garn.




Jeg har også været i køkkenet og Freestyle lidt.

Hvad, kan ses her

Rigtig god aften derude.
Nu kalder strikkepindene for en stund, før jeg tilder.
Skal tidligt op, for at tage vestpå.
En aftale om tur til Vesterhavet. NØJJJ hvor bliver det godt.
Hygge og blive blæst igennem. Glæder mig.



12 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig også :-)

    SvarSlet
  2. God tur vestpå! Ønsker deg godt nytt år og takk for hyggelig bekjentskap og flere premier dette året! Så flott du fikk kjøpt litt mer garn før kjøpestoppen.

    Klem fra Norge og Ingunn

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Også rigtig godt nytår til dig.
    mht. shop-amokken, så lyder det næsten ligesom når der går hul på en dæmning ;oDD
    det ser ud til at være noget lækkert garn du fik købt.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Du ønskes også et godt nytår. Det garn til mønstrede sokker er da for smart, det må jeg vist have fat i :) God tur til Vesterhavet, naturen når den er stærkest. Glæder mig til at følge begge dine blogs i det nye år :) kh Helle

    SvarSlet
  6. Kan simpelthen ikke finde sokkegarnet på nettet :( Hvad hedder den butik du handler i? Måske kan man få dem til at sende et par pakker. kh Helle

    SvarSlet
  7. Så holdt den ikke længere :) synes det er godt gået med næsten 1/3 år uden krea shopping.
    Rigtig godt nytår til dig også

    SvarSlet
  8. Jeg vil lige ønske dig og dine, et godt og udfordrende ~ inspirerende ~ kreativt ~ helbredsmæssig og et livsbekræftende godt nyt år.
    Dit forsøg, tager jeg hatten af for, det er noget af en udfordring :o)
    Pas godt på dig selv.
    Knus her fra.

    SvarSlet
  9. Tusind tak til jer alle.
    Smiler.
    Ja, pyt med, at jeg faldt i med shoppingen af hybbo-stuff.
    Tror der var en mening med det, da jeg som sagt manglede strømpegarn i stor stil.

    Hav en skøn Nyårsdag og aften.

    SvarSlet
  10. Kære Tove,

    Du skal have hjertelig tak for det forgange år, hvor fundet af din blog var en af de gode ting for mig. Tusind tak for din inspirerende og hjælpsomme væremåde. Du er den vidunderligste heks, jeg kender :-)

    Med ønsket om, du får et godt og lykkebringende nytår, hvor du nyder dine udfordringer sender jeg dig mine kærligste tanker
    Louise

    SvarSlet
  11. Lækker, lækker indkøb! Uha, garn kan man altså ikke lade være med at købe :)
    Det er da noget sjovt garn du har der til strømper. Ved du om det kan købes online? Det kunne være en fin gave til min mor :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.