torsdag den 27. december 2012

Opsamling + fin give away hos Louise

Trods savn og alt det der, som altid dukker op hos mig i julen,
har jeg haft en dejlig jul.

Juleaften blev fejret hos nogle kære familiemedlemmer og selvom aftalen var, at vi ikke skulle give store gaver, fik jeg nogle skønne ting. ( Ingen fotos af disse )
Jeg fik et par hjemmestrikkede fingervanter og et bundt hjemmespunnet uldgarn
af min Tante og hendes mand. Det hjemmespundne er bare så lækkert og jeg vil
gøre mig stor umage med at vælge, hvad det skal bruges til. 2 trådet og vejer ca 70 gr.
Af min fætters søn, fik jeg et par smukke lys og servietter, som passede til i farven. Så fint.
&
Af min fætter, fik jeg sørme et gavekort på 400 kr, til fremtidige køb af hans lækre
biodynamiske grøntsager. Nammmm...

Det er uhyggelig lidt jeg får lavet af håndarbejde, da alt der var på forskellige pinde,
nu er trevlet op igen. Var ikke tilfreds med det, men et par lyserøde pulsvarmere er det blevet til.
Lavet i overskudsgarn fra mit hæklede tæppe Chilco garn 50 % uld,  50% acryl.



Igår havde jeg besøg af en god ven. Nemlig Bonnie.
Hendes familie skulle på tur og jeg spurgte, om jeg måtte låne hende. Det måtte jeg.
Hun er og bliver en skøn lille hund. Jeg nyder hendes selskab og sjove påfund.


Fin give away er der hos Louise.
Skulle du have lyst til at deltage, kan du gøre det her.
Besøg endelig hendes blog. Jeg er fuld af beundring for hendes åbenhed omkring
de problemer hun tumler med og bestræbelser på at rette op, 
for at finde de rette byggesten til et solidt fundament, at bygge videre på.

Jeg har oprettet endnu en blog, da jeg ikke ønsker de kommende mdr's skriverier omkring
mit valg om/ forsøg på og selvudfordring, at leve for 1200 kr pr mdr, 
skal fylde det hele på blogen her.

Jeg regner med at lave ugentlig opfølgning derinde på, hvad jeg køber
og får at spise for den sum.
Har også valgt at springe ud i det over et 3 måneders forløb, for at jeg
selv kan få det helt rette billede/fornemmelse af det, da jeg har rigtig mange madvarer
og husholdnings stuff i huset lige nu.

Skulle nogen få lyst til at følge med i min selvudfordring,
kan bloggen besøges her

Hav en rigtig dejlig dag.

5 kommentarer:

  1. Håper du har ei fin og koselig jul! Kjempefine pulsvanter;) Lykke til med utfordringen din;)

    SvarSlet
  2. Så fine pulsvarmerne dine ble! Så heldig at du fikk så fint garn til jul. Gleder meg til å se hva du lager av det. Jeg skal straks på skitur med en venninne. Det er 10 minus og masse snø.

    Fortsatt god romjul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  3. Hvor ser de bare super flotte og feminine ud de pulsvarmere - smuk kant!
    Jeg skal helt sikkert følge dig og sender også flere omkring, det lyder så spændende!

    SvarSlet
  4. Smukke pulsvarmer og sikke gode gaver du har fået plus besøg af en underskøn pjuske dér. Kan du have en dejlig aften :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet
  5. Mange tak for de fine ord Tove - de glæder og varmer mig meget denne kolde morgen :-)

    Dine lyserøde pulsvarmere er så smukke. Og hvor er det spændende med dit spareprojekt - jeg tilføjer straks din nye blog, for den må jeg da følge med i :-)

    Varme og kærlige tanker til dig fra
    Louise

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.