fredag den 28. december 2012

Pladsk...så faldt jeg i

Plump.... Så faldt jeg sørme i.

Var på jagt i den lokale genbrug igår, efter en lille pung, som skal bruges til mit fremtidige forsøg
på at leve på meget lavt budget og der.... lige der ...under en reol, stod en lille æske med
fine ting, som jeg bare måtte kigge på og uden at tænke mig om,
gik jeg derfra med indkøbte hobby-sager. 

Da jeg kom hjem, gik det op for mig, at jeg var faldet i og mit mål om, ikke at købe hobby-stuff
i 120 dage ikke helt var nået. 
Kun næsten og lige ved, men OK...det har været sjovt
og meget lærerigt at gøre.

Kan se, at jeg meget nemt kan tage turen igen, da stakkene 
af garn og ikke mindst stoffer, stadig er kæmpe store, så jeg hopper nok på den igen,
nogle mdr  i det nye år, for at få tyndet mere ud, men når jeg nu er faldet i,
kan jeg lige så godt gøre det ordentligt, hvilket jeg gør en af dagene, ved at købe strømpegarn,
da det jeg havde, er sluppet op.

120 cm lang, er dette perlearbejde

Fine små perler i rør

Så små, men med fint stort hul, som nemt kan trækkes på garn og indgå i noget strikketøj eller hæklerier.

Hæklegarn nr 5,  200 gr. Farven er mere klar og grøn, end på billedet.

20 kr er her snoldet for *SS*

Ny dag venter forude og alle ønskes en rigtig god en af slagsen.

9 kommentarer:

  1. Det var et godt kjøp, og må sees på som lovlig siden det kan bli veldig billige gaver;)

    SvarSlet
  2. Det var vist et rigtig godt fald, det der - tillykke med det!!!

    SvarSlet
  3. Det er nemt at falde i :-) men pyt da det var da en god billig handel :-)
    Godt nytår

    SvarSlet
  4. Du klarede det næsten, så det synes jeg er mega flot, det ville jeg ikke selv have kunne, selvom jeg er på SU, så burde jeg jo nok:-)

    Godt nytår.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  5. Det var et *godt fald* ;o) Jeg synes det er godt gået, omvendt så får du jo osse noget ud af det nyindkøbte. Du må have en god aften :o)

    SvarSlet
  6. Ork hvor er de hjerte-perler skønne.. Og sikke et arbejde i 120cm perlekæde.. WoW..

    SvarSlet
  7. Oh du fandt jo guld. Det er jo det som sker en gang imellem, jeg var også faldet i. Men tænk sådan på det, der var ingen som kom til skade, du gjorde ikke noget ulovligt og vi holder stadig af dig for du er et dejligt, fint og ærligt menneske. Nyd istedet dine smukke fund og vid at vi er nogen som sidder og savler over dit guld og tænker: Øv gid det var mig.
    Vi venter spændt på at se hvilke kreationer du får ud af det nyindkøbte.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  8. Godmorgen og tak skal i have.
    Ja, det var guld jeg fandt og jeg kan også kun smile af det.
    Heldigvis er det hele jo kun for sjov og ingen skade er sket.

    Har det rigtig fint med, at have holdt den valgte kurs i så mange dage/mdr.
    Det har jeg sparet rigtig mange penge ved.

    SvarSlet
  9. Du kan altså mange ting Fru Tove og er ikke bange for at lære nyt :)
    Jeg er sikker på at du nød det!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.