torsdag den 20. december 2012

Gaver, Gevinst og på pinden


De sidste par dage er jeg bare blevet SÅ forkælet.

Gode og skønne gaver fra venner + en gevinst er landet hos mig, som jeg har vundet til Hjalte.

( Som hos mange andre, mangler jeg også noget godt dagslys at tage billeder i , men mon ikke det går 
ER den ikke bare sød.

Julekurv med skønt indhold, som kan ses på de næste billeder

Strikke kit til smukt sjal i mosfarvet uld. Er så spændt på, om jeg kan finde ud af mønsteret.
Brande sjalet kaldes det

MEN...inden jeg kaster mig over det nye spændende strikketøj,
skal jeg altså lige have noget af de igangværende projekter afsluttet.
Kan næsten ikke vente, men sådan må det være, sagde den gamle Mosekone til sig selv :)))

Sundt guf til Mosekonen

Hjemmegjorte glas lysestager . Set forfra og bagfra

Trøje undervejs til Hjalte i Baby alpaka

Det er iøvrigt første gang jeg strikker snoninger, men tror sgi jeg kommer efter det 
Pulsvarmere, som der strikkes på, når dagslyset er helt væk :)
Pulsvarmerne har jeg fundet inspiration til hos Ingunn
Perler der passede til, at kunne gå på garnet, havde jeg ikke, så de er undladt.

Flere bedstemor firkanter er der kommet til. Skal vist snart til at starte på samlingen af dem

Gevinst. Skøn jakke til Hjalte.

Jakken var jeg så heldig at vinde hos denne blog.

Jeg tror ikke der vil blive blogget mere fra min side før jul.

Derfor ønskes i alle en 

RIGTIG GLÆDELIG JUL.







4 kommentarer:

  1. Og glædelig jul til dig...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Her var det litt av hvert. Spent på å se pulsvarmerne dine ferdige. Jeg strikker også på et par i Drops Alpaca. Fine jakker til Hjalte!

    Ønsker deg riktig god jul!

    Juleklem fra Ingunn som strikker og fyrer, for ute er det nemlig 22 minusgrader.

    SvarSlet
  3. Kære Mosekone,

    Mange tak, du ønskes også en rigtig glædelig jul. Det er spændende udfordringer, du giver dig selv, så jeg glæder mig meget til at læse med, når du vender tilbage til bloggen efter julen :-)

    Kærlige tanker fra
    Louise

    SvarSlet
  4. - og du siger jeg får meget fra hånden?!
    Hold da op sikke smukke snoninger du har fået lavet!
    Glæder mig til at se Hjalte trøjen :)
    Ligger selv inde med garn og opskrift på trøje til lille Rose, men jeg ligger også i venteposition ;)
    Tillykke med den fine gevinst!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.