tirsdag den 10. januar 2012

Give away

Er nu udtrukket og afsluttet.

God herlig morgen.

Jeg har nogle tasker i overskud og vil derfor gerne dele en med en anden .
Håber nogen har lyst til at være med.
Der følger også et stykke hjemmelavet Lavendelsæbe med.

Lodtrækning vil ske, når jeg er oppe på 10 faste læsere og reglerne er :

Reglerne er som følger:

1 lod for kommentar


2 lodder for kommentar + fast læser


3 lodder for kommentar + fast læser + link på egen blog (brug gerne billede)


Takket være Helenes flotte beskrivelse, har jeg lært at lave tasker.

Tasken er lavet i plastfolie fra Haribo og tåler derfor vand.
Vil egne sig godt til makeup pung, lille pige toilettaske eller måske lillepigens første taske

Måler :
Bred 23 cm ( ca )
Høj : 15 cm (ca )
Lyserød lynlås + sort lædersnor med 2 hjemmelavede papirsperler ( kan nemt tages af )

Jeg vil ikke være aktiv med kreative indlæg de kommende dage.
Nullefanter og hybelkaninerne yngler vildt for tiden,
så jagten skal sættes ind på dem med udryddelse for øje og jeg må ikke 
*lege*, før de er fanget . De roder , de små tingester  C'',)
Har også et problem med, at mit brænde er blevet
for fugtigt. Ligger på 22-24 % fugtighed og det er ikke ok at fyre med.
Derfor skal det holde flyttedag.
MEN.. selvfølgelig kan jeg ikke lade vær' med at kigge ind dagligt.

16 kommentarer:

  1. Det er rigtig fine ting du har lavet. Jeg tror det er en god idè med tryklåse i kjolens ryg.
    Vh
    Anne.

    SvarSlet
  2. Jeg vil da meget gerne ha fat i din smukke taske, og sæben kender jeg jo, og jeg er sørme løbet tør. ;-)
    Jeg deltager med 3 lodder, spændende...

    SvarSlet
  3. Tak skal du have Anne.
    Det luner helt ud i tæerne, når nogen kan li' det der laves.

    Super Tamarisha.
    Du er hermed noteret med 3 lodder og tak for dine kommentarer her og der :)

    God dag til jer begge

    SvarSlet
  4. Skøn tøsetaske. Den ville jeg gerne vinde til min niece

    2 lodder til mig

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Herligt Tusneldada...
    Du er hermed noteret med 2 lodder

    SvarSlet
  6. Jeg er med og on - ingen tvivl :)
    'Nøjes' dog med 2 lodder - da jeg ikke har blog ;)

    Du er så super dygtig - og jeg elsker at følge med i dine kreativiteter <3

    Kram,
    Mette Kindsbo

    mettekindsbo@gmail.com

    (Min mailkonto driller, så opretter mig som anonym :( )

    SvarSlet
    Svar
    1. Heeejjj søde Mette.

      Du bliver fluks noteret med 2 lodder
      og hvor er det hygsomt, at du vil være med.

      Knus fra Tove

      Slet
  7. Jeg vil også være med :-)
    To lodder. Jeg har jo ingen blog
    Ved skisme ikke lige hvad anonym betyder dernede i kommentar som. Pyt, du ved jo hvem jeg er.
    Vil med glæde følge dine skriverier
    Kæmpeknus Pia

    SvarSlet
  8. Heeej Pia...Ja da... ved hvem du er
    Du er PT noteret med 2 lodder og
    jeg håber så systemet vil lade dig blive fast læser også.

    Det samme gælder Mette.

    Hvis ikke, vil jeg ved udtrækningen fratrække den ene lod hos jer begge.

    God weekend

    SvarSlet
  9. Jeg vil også være med her.
    Har ingen blog, men prøver nu alligevel. :)
    Du sysler jo med de skønneste sager
    Stort kram fra Pia Jeanette Møller

    SvarSlet
  10. Ps hvordan opretter jeg mig som fast læser
    Pia Jeanette Møller
    pith1977@live.dk

    SvarSlet
  11. Hej Pia J. M.

    Fast læser kan du oprette dig som ude
    i ventre side, hvor der står: *Tilmeld dig dette websted*

    MEN... lige nu får du et lod for kommentar og
    lykkes det dig at oprette dig som fast læser, tilføjer jeg en mere.
    Dejligt, at du vil være med herinde.

    Knus fra Tove

    SvarSlet
  12. Hej igen Pia J. M.
    Kan se du nu er blevet fast læser.
    Det giver et lod mere om i lotteriet :)

    Herligt. Nu mangler vi kun en mere,
    så kan der trækkes lod

    SvarSlet
  13. Jeg er helt klart også med - både Luna og jeg elsker lyserød, så fin den taske - er med på 2 lodder, da jeg ikke lige pt kan linke i sidebaren pga pladsmangel ;-)

    SvarSlet
  14. Ps. Tak for din søde og opmuntrende besked inde hos mig, den varmer :-) har allerede lidt mere mod på tæppet igen, men tror jeg lader det ligge weekenden over :-)

    SvarSlet
  15. Hvor dejligt, at du vil være med Uglemors verden.
    Med 10 faste læsere, kan jeg nu udtrække vinderen.

    SÅ hyggeligt og velbekomme.
    Jeg nyder at læse andres blog's.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.