lørdag den 14. januar 2012

Weekend

Pist...og så gik den uge.
Her står den stadig på oprydning i alle hjørner og kroge + rengøring.
Der er selvfølgelig meget mere der gøres ind imellem.
Hunde luftes, den daglige tur i brændeskuret, besøg af børn osv.

( Billedet er fra heden, hvor vi ofte møder disse der er sat ud for naturlig afgræsning)
*Flovmands-ikon*. Her i hytten sker det nemlig alt for tit, at noget mere spændende dukker op
på hobbysiden og rengøringen bliver udsat,
men den vil jeg i år lave om på, for det må trods alt være noget lettere at holde rent, end gøre rent.

Når tingene fjernes fra *Lasses hylde *, 
giver det straks mere plads, ryddelighed og ikke mindst, overskuelighed.

*Lasses hylde* er et udtryk jeg har med hjemmefra,
som min kære far altid brugte om ting, som var smidt tilfældigt og ikke lagt på rette plads.

Jeg MÅ IKKE begynde at sy, før alt er på plads, men lidt laves der dog med hænderne.
Et par strømper, som skulle have været en julegave, er under færdiggørelse 
og en skål, som har stået længe og ventet på at blive dekoreret. 
Mere om den når den er færdig.
OG 
vaskemaskinen er nu sat på arbejde med at vaske alle de forskellige stoffer,
som jeg løbende har hjembragt den seneste tid.
Det kommer nok til at passe med, at strygestoffet jeg har købt hos LaRLiL er kommet,
at sydytten igen skal startes op.

Når her skrubbes og skures, glider det ekstra godt bla til :


Hvad gør du rent til?

RIGTIG GOD WEEKEND
Husk nu min lille give away
Mangler blot 4 faste læsere og der kan trækkes lod om taske + sæbe





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.