mandag den 2. januar 2012

Symaskine fobien bekæmpes

De sidste par dage er blevet brugt til at bekæmpe min *symaskinefobi* =
Banke rust af tidligere kunnen.

Indrømmer gerne, at jeg faktisk troede det ville komme ret hurtigt igen, men
måtte da lige tro om igen. Det ligger laaaangt væk og der skal helt klart mere træning til,
før jeg finder den kunne igen, som nu ligger ca  20 år tilbage, hvad syning af tøj angår.

Jeg er på ingen måde tilfreds med resultaterne, men er glad for,
at jeg nu er kommet igang og stadig har mod på at lave mere.
Forventede heller ikke, at nogen ville eje de *klude*,
men sørme om XXXX'x mor ikke synes om vesten.
Den vil hun nu hurtigt vokse ud af, men ny er på tegnebordet og undervejs i samme stof.
( forhåbentlig en del pænere og med mindre fejl ))

Heldigvis koster denne form for genoptræning ikke ret meget,
da alt er lavet af stof, som er fundet i genbrugsbutikken til små penge og
tråd/skråbånd + lidt andet småting løber ikke op i en størrelses orden,
der kan vælte min økonomi.
MEN, MEN.... Skulle måske overveje at tage et sykursus.
Vel er selvlært vellært. Tager bare så lang tid :))

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.