søndag den 15. januar 2012

Skål og

Sådan ser denne Søndag morgen ud i hytten her.

Hundene slår mave foran brændeovnen.
Brrrr.... Det var da blevet koldt i Tullehuset, så det er
skønt med en ekstra pind på.
 Jeg nyder stadig synet af den flotte orkide, som min mellemste søn kom med i nytåret
 De sidste par dage har jeg forsøgt at færdiggøre et experiment, som foregik ved hjælp af:
Gamle aviser, vand, savsmuld, spartelmasse, trælim, vand, ballon og blender.
Lavede den for lang tid siden, men den har stået på *Lasses hylde*, da jeg ikke var tilfreds med den,
men besluttede mig for, at den trods alt skulle have en chance.
Kan nok altid bruges til en form for opbevaring.

Herunder stadig ubehandlet.


 Grundet med hvid akryl maling

 Slut resultat efter nogle prikker og lak.
Mere sjælden end køn ( læs grim ), men sjov måde at bruge gamle aviser på.
Vil helt sikkert prøve det igen, men med ændringer  i fremgangsmåde og blandingsforhold.
kl 16.00 : Nu er den under penslen igen, for den var ski' for grim
 Morgenstundene bruges også på at strikke
 Strømper, som skulle have været en julegave, men ikke blev færdige til tiden.
Det gør så ikke noget, for jeg mangler selv lune sokker.
Disse har fået hæl og tåforstærkning, så de holder helt sikkert længe og vil
holde mine fødder godt varme på hundeluftnings turene.

Rigtig smuk Søndag bliver det og jeg glæder mig til at bruge den fuldt ud.
God Søndag derude

3 kommentarer:

  1. Godmorgen
    Hvor er du som sædvanlig rigtig aktiv
    Go´ søndag, knus Pia

    SvarSlet
  2. Godmorgen kære Pia.
    Du er da også tidligt oppe.
    God dag til dig og dine.
    Vi ses i næste weekend. Glæder mig vildt meget
    til at få noget tøsesludder og masser af mokka.

    SvarSlet
  3. Ja. Og sikke en dejlig lang dag jeg har fået ud af det :-)
    Ang. den der "grimme" skål. Er du ikke lidt for kritisk? Måske nok ikke den flotteste skål, men det er da en du selv har lavet. Så grim synes jeg nu heller ikke den er/var
    Det bliver en supergo´ lørdag i næste uge. Jeg glæder mig til vi alle skal mødes igen.
    Grin, snak og masser af kaffe

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.