mandag den 30. januar 2012

Fødselsdags give away

Er udtrukket og vinder fundet


Fik lyst til at fejre min kommende fødselsdag med jer andre, derfor ny give away
og søsættelse af den på min ældste søns fødselsdag.

Stor bøn....


 Før du *spiller med* vil det være en kæmpe fordel,
at hele opslaget læses igennem og regler følges.

De af jer, som har billede på profil og er faste læsere, kan jeg genkende,
men det er kropumuligt at gætte sig frem til hvem en person er udfra et fornavn,
så husk også at skrive kontaktoplysninger.....


Drømmefanger er 18 cm i diameter.
Bolden er 41-42 cm i omkreds
og hemmeligheden...ja, den er som sagt hemmelig, men kan ikke spises.
Anvendelig enten til dig selv eller som gave til en anden.

Reglerne er som følger:


1 lod for kommentar

2 lodder for kommentar + være eller blive fast læser

3 lodder for kommentar + være eller blive fast læser 

linke dette opslag på egen blog (brug gerne billede)
eller på facebook.

Skriv herunder i kommentarboxen,
hvor mange lodder du deltager med og jeg noterer ned løbende.

Har du ikke en blog jeg kan finde dig igennem, 
er det super, hvis i sammen med kommentar
smider jeres e-mail adr

Tak


47 kommentarer:

  1. Du er super inspirerende <3
    Hvor er det bare flotte ting du får lavet - skal love for du giver stof til eftertanke - tak :)
    Også tak fordi jeg må være med i dit univers og liv <3 Du viser mig, at hvor der er vilje er der vej <3

    Hjertelig tillykke med sønnike i dag <3

    Kram, Mette
    <3

    SvarSlet
  2. Deltager selvfølgelig meget, meget gerne med 2 lodder ;)

    <3

    Tak fordi du mindede mig om det <3<3

    SvarSlet
  3. Søde Mette.
    Du er hermed noteret med 2 lodder
    og skulle du være den heldige vinder, finder jeg dig på FB.
    Tusind tak for alle roserne hist, her og mange steder :))

    SvarSlet
  4. Jamen for pokker, jeg må jo hellere få tilmeldt mig, så datteren har en chance for at vinde den smukke drømmefanger, hun forelskede sig i ("den har jo pink fjer mor" ;D)
    3 lodder bliver det til, hvis et link på facebook tæller ligeså godt som et på egen blog, den er nemlig faldet helt i søvn, så ingen ville se det ;)

    Stort tillykke til sønnikke og idag er det vidst frem med et par ekstra jens lyner, trods det utroligt flotte vejr. Kold vind over sydfyn :)
    Hav en fantastisk dejlig dag :))

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 2 lodder, jeg har ingen blog. Vil rigtig gerne vinde en af dine smukke gaver.
    Tillykke med sønnen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulla: der er skrevet besked til dig her under...

      Slet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ulla. Nu har jeg jo fundet ud af hvem du er og
      ved hvor jeg kan finde dig.
      Du får et lod foreløbig og lykkes det dig at
      komme med som fast læser, får du naturligvis en mere.

      Slet
  7. Hej Ulla.

    Du må hjertens gerne deltage, men jeg har brug for oplysninger.
    = e-mail adr., som jeg kan skrive til, hvis du skulle vinde
    OG... med 2 lodder er du nødt til at melde dig på som fast læser.

    Jeg noterer ikke noget, før jeg igen hører fra dig

    Tak for lykønskningerne og Trine...selvfølgelig skal din datter da være med
    om drømmefangeren. Den er bundet med kærlighed :))

    SvarSlet
  8. Hej Søde, jeg er helt klart med i din flotte give-away, Luna ville elske både drømmefanger og skøn skøn uglebold - behøver jeg nævne at jeg er vild med det stof :-)
    Og en hemmelighed oveni er jo super spændende ;-)
    Deltager helt klart med 3 lykkelodder - linker lige lidt senere da computeren valgte at hoppe af nettet, og nægtede at komme på igen, så er kun på mobilos lige nu ;-)
    Kh Karina

    SvarSlet
  9. Og forresten - endnu engang tillykke med ældstesønnen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil altså også være med
      Det er jo "kun" med to lodder :-)
      Knus Pia

      Slet
    2. He-he! Jeg må altså have det her lært.
      Der er jo ikke billede med... Hmmmmmmm.....

      Slet
    3. Hej Pia...
      Du er hermed tildelt 2 lodder.
      Smiler lige til dig, da det heldigvis lykkedes mig at
      gætte hvem du er.

      Trælst, at i har så store problemer med at skrive herinde,
      når i ikke har nogen blog og forklaring har jeg desværre ikke :)

      Slet
  10. hej
    Jeg er lige blevet tilmeldt som fast læser og første gang jeg er på din blog men ihvertfald ikke sidste :-) Jeg vil gerne deltage i din fødselsdag give away
    med 2 lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Vitokan. :)
      Herligt du vil være med her og du er noteret med 2 lodder

      Slet
  11. Vil meget gerne deltage her også, men selvom jeg logger ind så vil den ikke udgive hvad jeg skriver... Snøft :(( Derfor jeg kommentere som anonym... Mange kram fra Pia Jeanette Møller

    SvarSlet
  12. Jeg er med på tre lodder :)

    SvarSlet
  13. Ihhh Velkommen til Anne og du får fluks 3 lodder tildelt :))

    SvarSlet
  14. Hej, har lige fundet din fine blog.Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med her.Jeg vil gerne deltage med 3 lodder(har linket på min blog:0)
    God weekend til dig.
    Mvh Laila.

    SvarSlet
  15. Hej Laila.
    Velkommen til og tak, fordi du vil være med her.
    Du er nu noteret med 3 lodder :))
    God weekend til dig og dine.
    Hilsen Tove

    SvarSlet
  16. Fint... de er hermed givet :))

    SvarSlet
  17. Jeg tager et enkelt lod.

    Mail: kreativhygge.hotmail.com

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er hermed givet til dig * Kreativhygge*

      Slet
  18. Sikke fine ting! Og tillykke med sønnen :)
    Jeg deltager meget gerne med 3 lodder :D
    Jeg har bloggen dottie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dottie og velkommen til.
      Hyggeligt, at du vil være med
      og du er fluks tildelt 3 lodder.
      C",) Tove

      Slet
  19. Hej. Jeg har med glæde oprettet mig som fast læser og deltager derfor med 2 lodder. Tak for muligheden.

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Hej Gudrun J.
    Velkommen til og mange tak, fordi du vil lege med.
    2 lodder er du nu noteret med.

    Hilsen Tove

    SvarSlet
  21. Hej, jeg vil selvfølgelig også gerne være med, er begynder her på bloggen, men tror jeg er tilmeldt som fast læser hos dig og din inspirerende blog :) Så det må blive to lodder. Du skulle kunne finde min blog, håber jeg ;) God fødselsdag, når dagen kommer.

    SvarSlet
  22. Hejsa.
    Herligt du vil være med her og tak for dine fine kommentarer.
    Hermed er du tildelt 2 lodder.
    :) Tove

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage i din fødselsdag give away med 2 lodder :) Tak :)
    Mvh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  24. Velkommen til Regina.
    Du får da lige 2 lodder med det samme :))
    Hilsen Tove

    SvarSlet
  25. Vil meget gerne deltage i din flotte giveaway.
    Så smidder 2 lodder i puljen, og glæder mig til at følge din blog fremover :o)

    mange hilsner Helle B

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Helle B.

      Du er noteret med 2 lodder og tak fordi du gider være med :)

      Slet
  26. Hopper gerne på med 2 lodder :)
    Blev lidt forvirret ang. hvilken info så for at være på den sikre side smider jeg lige min mail her rabbakornum@gmail.com

    Mvh
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Charlotte.

      2 lodder er nu lagt i for dig.

      :) Tove

      Slet
  27. Jeg er med på 3 lodder :) Dit billede af GIVEAWAYen kommer dog først på min blog i aften når husbonden min kommer hjem med computeren fra arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare super Chanette.
      Velkommen til og du er nu noteret med 3 lodder.

      Hilsen Tove

      Slet
    2. Så er den i vinkel med link og det hele (har lige lært, hvordan man gør) ;)

      Slet
  28. Welcom Eva.

    I have put your name on the list.... 3 lodder :)

    Thank you for playing.

    Xo xo Tove

    SvarSlet
  29. lækker giveaway!

    3 lodder til mig (:

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  30. Hej med dig

    3 lodder

    Springer frisk ind som ny fast læser, kommentar skrevet med glæde og et link til din Give Away på min blog www.topping.dk/blog

    Ønsker alle held og lykke!

    SvarSlet
  31. Dejligt tillykke med sønnen. Drømmefangeren vil hitte her - sønnen på snart 13 er ret så begejstret for det en drømmefanger kan - så er rask med på 2 lodder på hans vegne

    SvarSlet
  32. Hejsa
    Deltager med 2 lodder
    Er helt vil med den finde ugle bold.

    Kærlig Hilsen Heidi fra Egholmvej16

    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  33. 2 lodder til mig og så håber jeg at der ryger en drømmefanger hjem til mig :)

    SvarSlet
  34. Jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.