mandag den 9. januar 2012

Endnu en prøvekørsel

Har ikke lavet ret meget idag, men fik da tegnet lidt mønstre op og
ud af dem, skulle jeg liiiiige prøve noget.

En lille ballonnederdel str 56, som jeg har syet i noget af det stof
der er hentet på en palle, så omkostningerne er minimale.

Min nye symaskine og jeg er stadig ikke dus, men jeg er nu ved at skyde mig ind på,
hvad det handler om. Trådspænding er åbenbart meget vigtig at styre på den.
Det erindrer jeg ikke skulle *pilles* ved i tide og utide ved den mindste forskel på stoftykkelse/lag,
men det må jeg jo så bare se at få mere føling med.

Rigtig god ny uge til jer, som evt kigger forbi




1 kommentar:

  1. Hej Tove.

    Hvor er jeg bare helt vild med det lyserøde sæt.
    Jeg ville være rigtig stolt, hvis det var min lille pige, der skulle bære dine kreationer. :-)
    Du er så god til alt, hvad du går i gang med, jeg ville ønske, jeg bare havde en brøkdel af din kreativitet. :-)) Go for it. ;-) Stort knus til dig.

    Din nok største fan
    Tamarisha

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.