torsdag den 12. januar 2012

Dagen idag

Godaften derude.


Næhh-nej...Det er ikke det helt korrekte billede af mit liv og aften,
men nærved og næsten. Manden er skiftet ud med endu en hund ved brændeovnen :)
Her er der tændt op i brændeovnen, to hunde slænger sig foran den
og inden længe, vil jeg gribe fat i hækletøjet = 
endnu en hagesmække til samlingen/udvalget.

I dag er der blevet tegnet lidt op og klippet mønstre ud fra min nye bog :
Nu skulle jeg være *klædt* på til at starte symaskinen op, 
når tiden  igen tillader det.

Jeg er fuld af beundring for rigtig mange bloggere.


Sikke meget skønt der fremstilles, sysles med derude og alt det der laves.


Tak fordi i deler  .... sagde hun, som stadig er meget grøn i denne blogverden


Forandring er der også sket.
Sparehensyn og en god portion nærighed har fået mig til at afmelde
den store pakke fra antenneforeningen, hvilket nu betyder, at jeg *kun*
kan se 3 fjernsynskanaler og sparer 3000 kr om året.


Det TV kører ofte uden jeg egentlig ser og er tilstede i det sendte.
Skulle noget fange min opmærksomhed, sker det oftest på de 3 danske
kanaler, som jeg nu har til rådighed. Tror ikke jeg vil savne nogen programmer
og skulle jeg savne en, må det blive discovery, men sådan er der så meget
Vil nu hellere bruge de penge på noget andet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.