onsdag den 4. september 2013

Give away med sponsorgave

Vinder er udtrukket/fundet

Uhh-ha, hvor har jeg glædet mig til at kunne åbne for denne give away,
som indeholder sponsorgave fra BeadsNdrops + lidt fra egne puslerier.

BeadsNdrops har sendt mig en hel streng neonfarvede perler ( over 100 stk )
+ smykke-elastik dertil.

Tusind tak for det, siger jeg til teamet bag BeadsNdrops, hvor jeg får
en hel fantastisk behandling.

Udover gaven fra BeadsNdrops, kan en heldig læser også vinde
30 papirsperler . 10 stk af hver i forskellig form og str, lavet i forskelligt papir.

Der er også et sæt øreringe/hængere lavet/samlet af :
Papirsperle ( avispapir ), forsølvet ørekrog, forsølvet perlekappe,
bjergjade-perle og snow-flake-obsidian-perle.

De fleste dele er købt hos BeadsNdrops, 
pånær ørekroge og c-ringe, som jeg havde i mine gemmer.

Er du ikke til hængende pynt i ørene,
kan de varmt anbefales, som maskemarkører i hækletøjet :)


Der kan ialt optjenes 5 lodder på følgende måde :
( Du er fra Skandinavien )
1 lod for kommentar  ( Husk mail adr, hvis du ikke selv har en blog )
4 lodder lægges til,
for at være eller blive fast læser via GFC ( Øverst i venstre side ) 
+ for at låne billede
og dele denne give away på egen blog. 

Herunder billeder af hver enkelt ting :

Neonperler. Over 100 stk, så der kan  feks blive mange armbånd.

Perle af tapet.
Kan evt males og bruges i en kreol-ørering feks.. 1 cm bred ( ufo-form )

Perle af bogbind. 2 cm lang

Perle af kulørt reklame. 1 cm lang

Perlerne kan feks bruges til øreringe, i knyttede armbånd
eller i andre smykker med forskellige perler. OBS. De tåler ikke
at komme under vand, men kan modstå fugt pga lakken.

Øreringe eller maskemærkører til hækletøjet.
Har iøvrigt lige opdaget, at papirsperler kan købes på nettet.
20 stk for en 50'er.... 
Så laver jeg dem gerne selv, fordi det er sjovt
og genbrug

Hav en skøn dag


17 kommentarer:

  1. Hold da op for en lækker give away,vil meget gerne deltage med 5 lodder.
    (XXXXXXX alt hvad der XXXXXXXX`s kan;0)
    God dag til dig!
    kh. Laila.

    SvarSlet
  2. Superlækre dine perler! : )
    Jeg deltager med 1 lod!

    SvarSlet
  3. Det er da nogle lækre gaver, så jeg prøver lykken :)

    /Jeanet www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanet.
      Du har ikke angivet antal lodder du deltager med.
      Derfor giver dig et lod....

      Slet
  4. Super skønne sjove perler.
    Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  5. Super skønne sjove perler.
    Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  6. Juhuuuu skønne præmier :)

    Jeg deltager med 5 lodder, og glæder mig til, at du trækker vinderen på min datters fødselsdag Ü

    SvarSlet
  7. Nøj for en fed give-away. Jeg både kommenterer og er fast læser :o)

    SvarSlet
  8. Deltager med 1 lod (er fast læser, men har ingen blog)
    Sikke nogle lækkerier!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Cool :) jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  10. Et lodd til mig - og så lige en trekning på min fødselsdag. Det kanda ikke annet enn at give hell!;=

    SvarSlet
  11. Fine ting du har lavet af papir her på det sidste. Jeg vil da meget gerne deltage i din give away med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Så lækker en give away, jeg hapser 5 lodder.
    Mvh helena

    SvarSlet
  13. Deltager gerne med 5 lodder

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage, snupper 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Må altså prøve at se om jeg kan vinde nogle fine ting. Så et lod til mig.
    linahallund@msn.com

    SvarSlet
  16. Jeg snupper da bare alle lodderne ;)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.