torsdag den 19. september 2013

En frysende kyllings erkendelser :)

Dagens erkendelse :)

kommer.....når jeg har fået takket jer for de søde kommentarer i forbindelse med min 
meget nære kontakt med kileøksen. 
Tusind tak for jeres medfølelse.
Ja, jeg var mega heldig. 
Det kunne være gået rigtig galt, men jeg kunne heldigvis gå,
når bare fortøjet var stort nok til den fede fod :)

Når livet byder på en masse intense oplevelser på følelserne flere døgn i træk,
bliver jeg uhyggelig træt, brugt og slidt.

Nogen gange så brugt, at kroppen forlanger hvile, 
hvis jeg ikke selv kan finde ud af at tage
mig tiden til det =
Vil du ikke høre, gamle Mosekone, må du jo føle ! !


Føler mig som et skrog, på en kyllingeagtig måde.
Kan ikke fordrage at være syg og slet ikke vedgå, at den mentale del
har kørt i for højt gear,
men der er ikke noget at gøre.

Hovedpine, feber. Svingende fra overhedet til rystende af kulde,
så den står på ren og skær selvforplejning de kommende dage i samvær
med strikketøjet, brændeovn og Frække,
hvor jeg håber på, at jeg hurtigt får ruget den feber af mig.


MEN, men, men..... alle tanker, søvnløse nætter, sommerfugle i maven,
spekulationerne, kiggen indad og mm., har været det hele værd.

Jeg kan så småt begynde at høste små glædesbobler igen og
det trængte jeg i allerhøjeste grad også til, for den store glæde 
har ikke været tilstede i mange mdr.

Tro, håb og kærlighed har fundet vej tilbage til mit liv
via børn, svigerbørn og barnebarn.

Søde, dejlige, 14 mdr. gamle Hjalte har lige været på badeferie med mor og far :)


Inden jeg ønsker alle en god weekend, vil jeg lige minde om 
min give away. I kan stadig nå at være med.
Kig forbi her.

God weekend derude.

6 kommentarer:

  1. Godt du passer på dig selv - og kan mærke de små glædesbobler igen. Det er vist den rigtige vej. Rigtig god og 'latterlig torsdag' til dig - må den bringe smil! : )

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring - og sørg nu for at tage dig tiden til at komme helt på toppen igen!

    Jeg synes sygdommen har gjort et tidligt indtog dette efterår :0(

    SvarSlet

  3. God bedring til dig og lige en tak for du deler Boblerne med Glæde :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet
  4. Hvor ser han dejlig ud, lille Hjalte.
    Ham skal du nok få glæde af.
    Børnebørn er livets dessert, som man siger.

    Og god bedring til dig selv. Pas godt på dig!

    SvarSlet
  5. Der er ikke noget "kylling" over dig Tove!
    God bedring :)

    SvarSlet
  6. Hvor er han lækker Tove og hvor er han blevet stor - regner med at du har gang i strikkepindene så han nok skal holde varmen i vinter :)
    God bedring til dig - måske du allerede er rask.
    Jeg læser jo dine indlæg bagfra med nogle dage imellem :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.