mandag den 9. september 2013

Garn, *av* og mer' reklame til et par ører.

Ihhhh ha....Selvom jeg på INGEN måde mangler garn,
blev fristelserne i weekenden for store og der blev købt ind igen.

Manglede såmænd bare lige en enkelt nøgle bomuldsgarn i en bestemt farve.

Derfor gik turen ned til Leo, min super billige garnpusher,
men at besøge ham, uden at tage en runde, er umuligt...
og DER ...lige der foran mig lå noget bambusgarn i skønne neon farver.

Hmmm, nu har jeg aldrig før arbejdet i bambusgarn, så der var min undskyldning..
plukkeklar og brugbar.... og der smuttede 2 x 4 nøgler med hjem 
i disse farver. Hvad jeg skal lave med det?? 
Aner det faktisk ikke og farverne er slet ikke mig. Får da helt ondt i øjnene :)


Rema 1000 havde et knaldtilbud på Mor Aase garn....
Det måtte jeg da også bare eje
noget af...derfor blev 3 x 20 nøgler hjembragt.


Pyhhh....så er der jo lige det der med fotoet af mig selv... 
Ha ha ha ha...Ok da så... 
I er selv ude om det.
Taget i haven, foran den brændestabel der stadig arbejdes på at udvide
og med lidt reklame i ørene.


Imorgen skal jeg ud og hente mig noget lammeuld.
Har fået det tilbudt og selvom jeg ikke mangler uld,
er det nu svært at sige nej tak til.

Derfor har jeg for første gang i mange, mange år været ude og købe
en flaske alkohol, som den gæve giver skal have som tak.
Har også lavet et par øreringe til hans kone.
Så er det spændende, om hun overhovedet har hul i ørene,
men ellers kan de nok bruges som gave.


Her er stille på og fra bloggen for tiden, da jeg ikke får kreareret for tiden,
men det kommer igen, når al det der nu en gang skal gøres, før det bliver vinter,
er vel overstået.

Hyg og hejs fra Tullehuset


11 kommentarer:

  1. Det er et smukt billede af dig.
    Jeg er spændt på, hvad alt dit tilbudsgarn ender med at blive til....

    SvarSlet
    Svar
    1. Takkk Ellen...ha ha ha... jeg er også spændt på, om jeg overhovedet får det neon-garn brugt :)

      Slet
  2. Lækre garner... jeg synes neon kan være sjovt til at lave detaljer med...
    Hvilken kvalitet er garnet fra rema?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mor Aase garnet er Norsk. Lavet af firmaet Sandnesgarn. Raggegarn = sokkegarn. 80 % uld & 20 % nylon.Strikkes på pind 3 1/2 , men jeg synes sagtens det kan bruges til trøjer også.

      Slet
  3. Sånn er det! Garn frister alltid, og det er jammen ikke det verste. Ikke er det fetende, og ikke er det umoralsk!

    Lykke til både med ull og garn (og ved)!

    Klem fra Norge

    SvarSlet

  4. Åh, det er da et godt skud af dig :o)
    De dersens neonfarvet garn, jeg mener der er gået mode i dem.
    Og så vil jeg bare lige sige : Du laver altså nogle fine øreringe :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet
  5. Uh fine øreringe og smukt billed af dig. Der er mange fristelser derude og nogle må man bare eje. tror alle kender den følelse.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  6. Ohh Tove hvor ser du godt ud;) hammer godt billede.
    Jeg kan godt forstå du ikke kunne stå for garnet....det er noget der er svært at stå for og så er det jo livsnødvendig IKKE at løbe tør:D
    Dine øreringe....de er SÅ flotte, da jeg så dine maskemarkører var det min første tanke at de ville være hammerflotte som øreringe,dine perler er virkelig smukke og så smukt lavet.
    Jeg håber du får en rigtig god dag i dag du smukke væsen;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Det klæder dig bare SÅ godt med kort hår og god kulør :)
    Jeg er stadig misundelig på dine evner til at kreere de smukke perler af papir!

    SvarSlet
  8. Dejligt med et billede af dig, et rigtig god billede. Det korte hår klæder dig rigtig godt :)

    SvarSlet
  9. Fantastisk billede af dig søde - det klær dig så godt med det korte hår :)

    Og det neon garn kan du bruge til små detaljer i mere afdæmpet garn - sådan bruger jeg det i hvert fald når jeg syer ;) eller et par top cool pulsvarmere - jeg kunne godt lige se et par neon gule pulsvarmere mod min grå/koksgrå uldparka så måske en julegave ide til nogen i omgangskredsen :)

    Og de der øreringe er altså også bare flotte på dig, så elegant du ser ud :)

    Smil

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.