mandag den 2. september 2013

Dagens roser + give away på vej

Jeg har haft en kanon oplevelse, hvad nethandel angår.

Manglede nogle smådele + perler af halvædelstene til fremtidige puslerier
med papirsperlerne, som stadig fremstilles.

Mangler du perler eller andre *dimser *til smykkefremstilling,
kan jeg varmt anbefale denne online butik.

Priserne er meget rimelige...læs billigt og
jeg har aldrig før oplevet så hurtig levering = bestille og 
næste dag lander varen i postkassen.
&&&&&
Der tages ikke ublu sum for forsendelsen.
Derfor skal BeadsnDrops have dagens rose herfra
og jeg vender med glæde tilbage for at handle, hvis jeg skal lave mange smykker.


GLÆD JER !!

Butikken har sørme også lovet mig en gave til en heldig læser,
så hold godt øje med bloggen, da den snart vil dukke op i form af en give away.

( Jeg får ikke noget for at omtale siden. Gør det af lyst og fordi jeg synes de fortjener det )

Hav en skøn dag derude.

8 kommentarer:

  1. Er straks fløjet derind og sidder og drømmer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig guf for perleelskere, så jeg forstår godt du drømmer.

      Slet
  2. Tak for tippet! God service er altid værd at fortælle videre! :-)

    SvarSlet
  3. Så er det med at holde øje :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er Mona... Forventer at skyde den igang i løbet af denne uge.

      Slet
  4. Har besøgt shoppen flere gange, og savlet en del.
    Glæder mig vildt til din give away :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.