tirsdag den 3. september 2013

Genbrug igen, igen

Papir her, der og allevegne...i Tullehuset for tiden,
men det synker desværre ikke meget i reklamestakken :)

Skål og krus af et par avisreklamer er så vidt nu, at der lakkeres.
( Undskylder for den helt igennem dårlige billedkvalitet. Her skinner solen bestemt ikke endnu :)



Flere papirsperler er der blevet lavet, 
da de skal indgå i den kommende give away, hvor BeadsnDrops har været så søde,
at bidrage med  *Bliiiip * ( hemmeligt ;)

Jeg har lavet 3 forskellige slags i 3 forskellige str.
10 af hver ryger med til vinderen af den kommende give away.

Lavet af farverig reklameblad

Lavet af bogbind

Ufo-form/disk lavet af tapet.  ( Kan evt males )

Da har ikke fået lak endnu, men liiiige om lidt,
får de første lag af en akryl lak, som er ganske harmløs = A mærket.

Smil fra Tullehuset 


7 kommentarer:

  1. Jeg skal SÅ meget prøve din teknik, når jeg engang har tid i krea rummet igen ....

    Først vil jeg dog gerne vinde dine skønne perler. Hi hi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh ja...kender det. Krea-tid er ofte noget jeg tager mig, men egentlig ikke har tid til.
      he he he.... Lyder godt, at du kunne tænke dig perlerne

      Slet
  2. Hvordan laves det og er det egent til mad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har forsøgt at lave en DIY, som du kan se her :
      http://morgendug.blogspot.dk/2013/08/diy-papirs-skale.html

      Jeg bruger skålene til snacks....har aldrig prøvet med mad der er vådt og heller ikke have dem direkte i vand, men en let afvaskning klarer de fint.

      Slet

  3. Jeg er altså imponeret over de skåle der plus alt du får ud af en reklame :o)
    Projekt Papirsperler er skudt igang ... for adskillige dage siden ... Jeg har lagt et par reklamer til side ... =o|

    Kan du have en dejlig dag :o)
    Knus her fra.

    SvarSlet
  4. Hold da op! Jeg er godt nok også imponeret over de skåle :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog fine skåle og perler, du laver. Det er altså genialt at genbruge reklamer på den måde, men sikke dog en tålmodighed, det må kræve :-)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.