mandag den 3. december 2012

Jule give away

Vinderne er fundet.

Så har posten været her og jeg kan skyde min jule give away af.

Jeg har valgt at lade den være en overraskelse til  2 heldige vindere.

Kan dog fortælle så meget, at en del af gaverne er levende, men kan alligevel klare sig helt uden vand i lang tid, da det er en nødvendighed for deres overlevelse, hvor de kommer fra.

Jeg har selv en af slagsen. Den er nu omkring 8 år gammel og en del af mine juletraditioner,
men de kan skam sagtens bruges/findes frem hele året, når lysten er dertil.

I er velkomne til at gætte, men det er ikke et krav.

Hvad der ellers vil være i æskerne, er meget hemmeligt. 


For at deltage skal du/i være fra Skandinavien.

Der kan optjenes 3 lodder ialt.

1 lod for kommentar
1 lod for kommentar + være eller blive fast læser
1 lod for kommentar + blive fast læser + dele eller fortælle om min give away på egen blog.
(Lån gerne billedet )

OG husk 
at skrive mail adr på, hvis du ikke har en blog + hvor mange lodder du deltager med.

Håber i vil lege med.
Mange hilsner fra Tove

44 kommentarer:

  1. Den er da for nem at gætte ;-)
    Jeg havde selv en i adskillige år (20?) men den tålte ikke at blive udsat for kattekillinger!

    Så jeg vil gerne være den lykkelige modtager....

    mail: neell@gmx.net

    SvarSlet
  2. Ja tak til 2 lodder : )

    SvarSlet
  3. spændende, spændende.....
    Er med på 2 lodder - og krydser fingrer for jeg er lidt (meget) nysgerrig!! :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er så dårlig til at gætte, så i stedet smider jeg 3 lodder i puljen, så jeg kan finde ud af det. ;-)

    SvarSlet
  5. Hej!

    Så spännande med din Give Away!
    Är jättegärna med så 2 lotter, tack!
    Kommentar, och är redan följare..
    Ha det så gott önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.co

    SvarSlet
  6. Uhhh hvor spændende :D
    Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  7. Jeg har ikke en ide om hvad det kan være, men det ville være spændende at vinde en sådan overraskelse. Jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  8. Jeg er helt sikkert med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  9. Jeg er med på 2 lodder :) glæder mig til at læse med

    SvarSlet
  10. Ved ikke rigtig om jeg tør medtage sådan en gave hvis jeg var heldig. haha.
    Men skal have 2 lodder, for jeg er virkelig nysgerrig for hvad det er

    SvarSlet
  11. Hej, jeg vil gerne deltage med to lodder og vover et gæt, det kunne være Jerikos rose

    SvarSlet
  12. jeg vil gerne deltage med 2 lodder - kommentar og fast læser.
    gæt ? aner det ikke - nogle frø ?
    hilsen Mona

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på 3 lodder,er meget nysgerrig:0)
    kh.Laila

    SvarSlet
  14. Jeg deltager gerne med 2 lodder!
    Glæder mig til at se hvad det er.
    Mvh. Pennie :)
    starleistarbright@gmail.com

    SvarSlet
  15. 2 lodder til mig.
    Mon det er en plante?

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Uhh hvor spændende, jeg deltager med 2 lodder :D

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  18. jeg hapser 3 lodder og jeg har ingen ide om hvad det er :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  19. Nej, hvor spændende jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  20. Deltager med et lod :)

    SvarSlet
  21. Jeg er med på 1 lod og krydser fingre :)

    SvarSlet
  22. Jeg hapser 2 lodder, men kan desværre ikke gætte det ;)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne have to lodder :)

    SvarSlet
  24. Tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  25. To lodder herfra :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  26. 3 lodder herfra. :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  27. 3 lodder til mig

    kig forbi min gavekort giveaway og del gerne din egen på fb siden danske giveaways

    SvarSlet
  28. Deltager med 2 lodder :-)
    Jeg tror det er en slags plante

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  29. 2 lodder tak :) Fast læser og kommentar :)
    Det ser rigtig spændende ud :D

    Sabrina - http://sabrinasblog.dk - samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil ihvertfald også være med. Dine give aways er altid så hyggelige. Jeg gætter på at det er en syrisk rose. Tror nok den hedder sådan. Den kan klare sig uden vand, og når man lægger den i vand så folder den sig smukt ud og bliver helt mosgrøn og frisk at se på. Tidligere blev de solgt omkring juletid. Hvis man nu ikke vinder skriver du så hvad hjertet gemte?
    Rigtig mange knuz fra Lina
    linahallund@msn.com

    SvarSlet
  31. Spennende, jeg deltar gjerne med et lodd.
    Ønsker deg en fin adventstid!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Hei, Tove!

    Jeg prøver lykken igjen og tar tre lodd.

    Ønsker deg ei fin førjulstid!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  33. jeg deltager med 1 lod (:

    SvarSlet
  34. Ihh hvor spændende!
    Jeg skynder mig lige og hapse 3 lodder :)

    Glædelig jul!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Hei! Så spennende! Tenker at det kan være blomsterfrø eller noe... Jeg prøver lykken med 3 lodd;)

    SvarSlet
  36. Juhuuu!!! Elsker en GiveAway - og har en fornemmelse af noget spændende i æsken :)
    Jeg deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  37. Jeg deltager med to lodder. :)

    Kig også gerne forbi min giveaway. http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  38. Dette ser spennende ut! Tar 2 lodd (kommentar + følger) og håper det beste :-)

    SvarSlet
  39. Jeg blir gjerne med på din spennende Give Away!
    Jeg linker til deg på min side, så det blir 2 lodd!
    Klem fra Nord-Troms!

    SvarSlet
  40. Kan vist lige nå at deltage. uhh så spændende elsker overraskelser og hemmeligheder:)
    Deltager med 3 lodder
    God Jul

    SvarSlet
  41. Dette så ut som en spennende give away, jeg blir gjerne med:) et lodd til meg! God advent! Trine

    SvarSlet
  42. 1 lod her

    joan5370@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg kan da lige nå at være med :-) Snupper 2 lodder :-)

    SvarSlet
  44. Ser om jeg kan nå at være med i din give away. Deltager med 2 håbefulde lodder og krydser fingre :-)

    Jeg gætter også på, at det er en Jerikos Rose, for jeg mener at kunne huske at have læst i et af dine indlæg, at du er den heldige ejer af sådan en skønhed :-)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.