onsdag den 12. december 2012

Oldes hæklenål + Mosekonen i samarbejde

For en del år siden, fik jeg en lille pose med en del mega tyndt hæklegarn.
Hvor tyndt, kan jeg ikke fortælle, da alle banderoler er pillet af, men set med mine øjne, 
er det lige så tyndt, som sytråd ( næsten )


*Oldes hæklenål* er et arvestykke fra min bedstemor og den blev pudset på
det tynde garn. Der måtte lige et par prøvekørsler til, før samarbejdet fungerede,
men resultatet er jeg pænt tilfreds med.


Havde lidt  smykke materiale tilbage, fra en periode, hvor jeg lavede smykker.
Derfor blev de små firkanter brugt til et par øre-hængere :)

De små firkanter måler 1.5 x 1.5 cm og er monteret på en framsk ørekrog med perlevedhæng lavet på en perlestav 

De små firkanter er presset og har fået et godt lag strygestivelse, for at kunne holde faconen.

Det bliver ikke det sidste hold øreringe, som jeg laver på denne måde.
Har en del af det tynde garn i forskellige farver.

Nyder i det skønne vejr?

Rigtig god dag derude

7 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Takk for at du fant meg.
    :o)

    SvarSlet
  2. Wauv!!! Sikke småt
    Knus , Pia

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke, jeg får helt lyst til sommer og lette kjoler og sådan et par lyse, gule øreringe :)

    SvarSlet
  4. Hold da fast, hvor er det lækkert! ;)

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen utrolig Tove - men næste gang du tager billeder, skal du have et målebånd med, det giver det helt rigtige billede af hvor små de egentlig er ;)

    SvarSlet
  6. De er bare så søde, de øreringe :o)

    SvarSlet
  7. Hold kaje, hvor er de smarte de øreringe. Sådan nogle må der være penge i ;-)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.