lørdag den 15. december 2012

Hvad æskerne indeholdt + cool stuff-link

Hvis du/i gerne vil vide det, kan det nu ses hos vinderne

Her og her

TAK til begge modtagere, for at dele det på deres blogge.


Jeg har selv været så heldig at vinde et par give aways, men billeder af de gevinster må vente,
til julemanden/posten har været her med dem :)


Tusind tak for alle de skønne kommentarer til mine seneste indlæg.
Det luner i denne kølige tid.

Hav en smuk dag derude

OG

Prøv lige at besøge Lissens blog her,
hvor hun har samlet en masse skønt gratis julestuff.

Tak Lissen

3 kommentarer:

  1. Hold da op nogle lækre ting, de har fået:-) Gid det var mig der var så heldig:-)

    SvarSlet
  2. Heldige meg som fikk så mye fint fra deg;)

    SvarSlet
  3. Dejlige ting som sædvanlig - tror jeg skal have fingrene i sådan en rose næste jul, mind mig lige om det til den tid ;)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.