lørdag den 1. december 2012

1. dec morgentur

Glædelig 1. Dec. og sikke da et pragtfuldt vejr at stå op til.

Bider vældigt i næsen, men det gør ikke noget, når solen skinner, rimen glimter
og der er højt til loftet.

Måtte da lige ud på morgentur med camera, for at gøre et forsøg på at indfange lidt af alt det smukke.

Vil du med på min morgentur ?

Nisseskæg

Begyndende tilfrysning af søen

Rim her, der og alle vegne

Svaner var der mange af

Svanepar med stor unge

Kig ud over søen

Solen kæmper, for at bryde igennem

Mere Nisseskæg

Skyerne vinterbader

Flere vinterbadende skyer

OG et par tykke sokker til min yngste søn, som nu ligger klar til aflevering. Håber de passer.

Rigtig god weekend derude i det friske vejr.











15 kommentarer:

  1. Tak for en utrolig smuk morgentur. Bor du virkelig i nærheden af den natur? Det må da være paradis :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak.
      Ja, jeg bor ikke langt fra dette smukke område og du kan tro jeg er glad for det, da jeg lader så godt op ude i naturen.

      Slet
  2. Virkeligt flotte billeder.
    Det ser ud til det var en fresh morgentur med rim i øjenbrynene ;0)
    Tak for pakken. Stoffet er kommet og det er bare så skønt... Ved fortsat ikke helt hvad der skal produceres, men jeg lover at give dig info om hvad det bliver til, og skal nok også linke til din fine blog.
    Kh og god 1. december
    Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eline.
      Uhhh ja, det var sper koldt og trods god indpakning, kom jeg til at fryse lidt, men fik hurtigt varmen hjemme ved brændeovnen.
      Dejligt du kan bruge stoffet.
      Vil glæde mig til at se, hvad du får ud af det

      Slet
  3. Jeg fikk også pakke i posten i går. Kjempefine platter, innlegg kommer! Tusen hjertelig takk!
    Nydelige bilder fra morgenturen din! Det er kaldt hos oss også, minus 15 i morges, og det blir vel det til natta også.

    Ha en fin lørdagskveld!

    Norgesklem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fint, at pakken er kommet frem.
      De kuldegrader, som i har, er vi slet ikke nået op på endnu, men det føles sådan. Også her til morgen er det mega koldt.

      Slet
  4. Dejlige billeder, det er lige før man kan mærke kulden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Aslaug.
      Smiler...Ja, det var også koldt, men dog fantastisk

      Slet
  5. Skønne billeder Ü

    Jeg har en aftentur, jeg skal ud på senere. Smutti - som jeg før har vist billede af på mig blog - er vores weekend "barn".
    Hun bor dog derhjemme, og så kigger vi til hende, og hun går tur med os :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Ihh, er du hundesitter igen ?
      Hvor hyggeligt.
      De firbenede er bare skønne og altid glade. Håber i havde en god tur

      Slet
  6. Du er da bare en ørn til at tage de skønneste billeder!
    Bare jeg var halvt så god .... godt, jeg i stedet kan nyde dine meget smukke kompositioner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh tak.
      Dejligt i kan få glæde af dem.

      Slet
  7. Smukke, smukke billeder af en eventyrlig flot natur. Jeg kan sandelig godt forstå, du nyder at være ude og blive ladet op i de smukke omgivelser :-)

    Med ønsket om, du nyder weekenden og den smukke sne, der har lagt sig i løbet af natten :-)
    Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Louise.
      Ja, min weekend bliver nydt i fulde drag.
      Idag står den på hyggelig tøsekomsammen. Det glæder jeg mig til
      God søndag til dig og dine

      Slet
  8. De smukkeste billeder - en dejlig tur det har været Tove, jeg misunder dig - til gengæld har vi sne ;)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.