søndag den 2. december 2012

Hils på Hjalte og dagen idag

God herlig 1. søndag i advent.

Jeg synes liiiige i skal have lov til at hilse på Hjalte, som bare vokser og vokser.
Han har gode *elastikker* på arme og ben nu.
2 fine små tænder har han også allerede fået. ( Hjalte er født d. 2. juli )

Det første billede er kopi af et jeg har fået.
Hjalte har været til fotograf og det billede skal selvfølgelig i glas og ramme hos bedste,
som er såååå glad for ham.








Idag går turen vestpå, hvor jeg skal råhygge sammen med nogle gæve piger.
Det glæder jeg mig rigtig meget til.

I ønskes alle en rigtig dejlig dag



6 kommentarer:

  1. For en sjarmerende liten gutt! Skjønner godt at bestemor er glad i Hjalte.
    Her er det kaldt, minus 20, så jeg fyrer i to ovner og koser meg inne foreløpig.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlet
  2. En herlig lille gut :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Mums, en skøn lille gut :-)

    God 1. advent til dig.

    SvarSlet
  4. Jeg kan levende forestille mig hvordan dit bedstemor hjerte har det ;)
    Han er bare det dejligste og rigtig godt foto - er det fra en prof fotograf?

    SvarSlet
  5. Han er da vist en bette charmetrold,kan godt forstå bedste er glad for ham:0)
    God 1. søndag i advent til dig.
    kh.Laila

    SvarSlet
  6. Tak skal i alle have.
    Ja, han får bedstes hjerte til at smelte.
    1. billede er taget af en proff :)

    Brrrr...Ingunn 20 minus grader. Jeg stopper med at beklage mig med det samme over kulden herhjemme :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.