lørdag den 8. december 2012

Gaver + det løse :)


Lidt opsamling på de sidste par ugers oplevelser fra morgenstunden af :)

For nogle uger siden var jeg til koncert på Remisen i Brande sammen med min skønne veninde Pia,
men inden da, var vi nede og få lidt rigtig lækkert mad på Cafe Tankefryd her i byen.
( Nej...det er ikke et sponseret indlæg. Skriver om det, fordi jeg er glad for begge steder,
som emmer af hygge, særpræg, nærvær mm., 
og har gode, hyggelige oplevelser med derfra.)
Derfor mine varmeste anbefalinger af stederne.

På Remisen hørte vi Michael Falch, med hvem jeg føler en vis samhørrighed .
Det var en fantastisk aften og han rullede sig bare ud.

Sidste weekend stod den på venindetræf.
Hvor er jeg glad for, at vi nu aftaler et nyt komsammen, før vi skilles.
Skkøøønt at have noget at se frem til.
Denne gang gik turen vest på, hvor Pia diskede op med lækkerier
og masser af kaffe.

Sådan en dag går bare alt, alt for hurtigt. Synes lige vi var kommet,
da det var tid til opbrud og hjemtur.
Må altså snart gøre alvor af at leje et sommerhus sammen, tror jeg. 

Sørme om jeg ikke fik gave af den kære Mariann.
Chokolade.... Næhhh...jeg spiser det stadig ikke,
men det gør mine gæster heldigvis og jeg nyyyyder at kunne byde dem et stykke.



Vi bor rigtig langt fra hinanden, men faldt med det samme i hak, første gang vi mødtes
Hvor er jeg bare glad for disse veninder.
Ved de er der for mig, hvis jeg har brug for det.

Igår kom posten med gaver..... TIL MIG !!

Uhhh. Det var min skønne  *Langt-borte-veninde*
Langt væk for mig, men heldigvis betyder ude af syne ikke, ude af sind.
Nogen gange snakker vi ofte med hinanden og andre gange ikke,
men sludre....det kan vi.
Hun er for nylig begyndt at blogge. Er du/i til skøn fortælleform
og herlig humor, kan du finde hendes blog her, hvor hun bla deler ud
af sine oplevelser og skønne fortællinger fra sit hjemland Grønland

Se lige hvad der var med posten fra hende.
Føler mig så forkælet.

Hun kender mig godt :) Hobby bøger og hæklede engle.

Er den ikke bare skøn ? 6 styks hænger nu på min store Troldegren.

NÅ !!  Brændet har stadig ikke lært at gå ind selv,
så nu er det tiden for at hente nye forsyninger og nulre lidt fornuftigt rundt i huset
med støvklud + støvssnøvs, før der skal strikkes videre på sokker til min venindes søn.

OG
husk det er imorgen jeg trækker de to vindere af min give away.
Alle kan deltage, da den lige så nemt kan bruges af mænd.

Hav en rigtig dejlig weekend og tusind tak for alle jeres skønne kommentarer.


4 kommentarer:

  1. Flittige dig!!
    Du forstår at sætte ord på vores oplevelser sammen!
    Han glæder sig vildt til de "hjemmestrikkede"
    Knus og rigtig go´ weekend, Pia

    SvarSlet
  2. Skønne veninder du har - det er så vigtigt at have nogen man kan sludre og hygge med :)

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt at have veninder og du lyder til at have en bunke af den gode slags :)
    Hvordan kan du dog lade den chokolade være i fred? Fotografen fik en kæmpe æske til ferniseringen men vi fik Janne til at tage den med hjem - ellers havde jeg spist det hele ;)
    Dejlige hobby ting du har fået - dejlig veninde der kender dig så godt <3

    - og du har fået sne på siden - hyggeligt :)

    Husk nu at stille en skål grød ud til nissen - måske han slæber lidt brænde for dig ;)

    SvarSlet
  4. Gode venner er gull verdt! Ser du tar godt vare på dem. Det lønner seg!
    Kjempefin engel!

    Fortsatt fin helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.