torsdag den 12. april 2012

Blogudfordring - Tør du ?

Tør du tænke uden for boxen og sprænge rammerne ?
Sådan starter beskrivelsen af den udfordring, som jeg gik med på  her

og er startet af Oline art

Det måtte jeg bare prøve og modtog min pakke fra Brineh's blog idag.
Indholdet kendte jeg ikke på forhånd.

Reglerne kan læses her.

Som sagt modtog jeg pakken idag, som indeholdt 5 ting jeg skulle *lege* med
Alle skulle indgå i samme kreation og jeg havde 10 dage til opgaven,
MEN jeg valgte at hoppe lige ud i det. 
Lade nuets ideer og tanker blive til handling,
for netop at bryde de kreative vaner og handlemåder.

Jeg modtog et stykke grønt filt, 2 træperler, 1 blå fjer
og en piberenser.

Resultatet blev en lille mobile-fugl,
hvor jeg selv har lagt lidt pladevat + 2 små knapper + et stykke garn til.
Syet sammen med sytråd.

Den skal have plads i mit ene vindue.
Tak til Brineh's blog , som bestemt er et besøg værd.


Tør du tage imod udfordringen? 
Kom friskt :)  Vil så gerne sende krea- pakker ud .
De første to som skriver sig på herunder og sender mig en mail med navn + adresse,
vil få tilsendt ( for dig ukendte ) 
5 dele / materialer +  1 sæt regler til at lege videre med i denne sjove blogudfordring.

Mail adr : tovekjaersgaard@hotmail.com

7 kommentarer:

  1. Det er da blevet en fin fugl :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' Sabrina.
    Det var lige hvad jeg kunne formå idag og tak fordi du sendte de fine ting til mig.

    SvarSlet
  3. Skøn skøn lille sanglærke du har fået fremtryllet - ser godt ud - meget kreativt.

    SvarSlet
  4. Ved du hvad? Jeg har aldrig prøvet kræfter med sådan noget, men hvis der er plads vil jeg gerne være med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt Tulle Momsemor. :)
      Hvis du sender navn og adresse til mig, vil jeg sende dig en pakke
      med *sager* og et sæt regler.

      Kh Tove

      Slet
    2. Jubii! Jeg har fået min pakke fra dig og det er dejlige ting du har pakket :)
      Jeg har stillet dem op på reolen så jeg kan gå og kigge på dem. Jeg har allerede et par ideer men skal lige vælge alt efter hvor meget jeg selv vil tilføje :)

      Slet
    3. Nu kan du kigge ind - jeg er færdig :)
      http://www.tullemomsemor.dk/blog/2012/04/19/krea-udfordring-det-sjovt/

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.