mandag den 16. april 2012

Blog award


Så fornemt.
Jeg er sørme blevet tildelt en blog award 
Tusind tak.

Med sådan en award følger der en opgave, som jeg nu vil forsøge at løse på bedste vis.

Den fungerer lidt som en stafet og 
1. Trin er at linke til vedkommende jeg har fået den af.
Awarden kommer fra Hannes Corner
2. Trin er at give den videre til 4 andre bloggere, som har under 100 faste læsere.

Jeg giver den videre til disse 4, som  nu kommer i helt tilfældig rækkefølge :





Mange, mange flere blogge fortjener en award, 
men der er desværre ikke flere æbler i kurven og det var da svært at vælge nogen frem for andre.
Derfor STOR tak til jer, som jeg læser ofte, for jeres flotte og berigende indlæg.

3. og sidste Trin er at svare på 5 spørgsmål.

1.Hvorfor begyndte du at blogge ?

Af flere grunde men 2 af dem var, at jeg havde stor glæde af at besøge andres blogge
i flere år + jeg manglede et sted, hvor jeg kunne slå mine folder uden at støde ind i
trolle og kuglestøbere eller i det mindste selv kunne slette sporene efter dem.

2. Hvilke blogs følger du ?

Følger mange forskellige blogge, men mest dem med bred vifte af kreativitet
og skriverier om deres liv på godt & ondt.

3. Favorit farve ?

Uha... Den er svær synes jeg, da jeg holder af alle regnbuens farver
og farvevalg ofte sker ud fra det jeg lige føler for den dag

4. Favorit film ?

Ser ikke mange film, men en film, som gjorde stort indtryk på mig, var denne

5. Hvilket land drømmer du om at besøge

Har ikke udlængsel på nogen måder. Har det bedst hjemme,
men skulle jeg være så heldig at komme ud at rejse, ville jeg forfærdelig gerne til Nordcap
for at opleve nordlyset .


Og tilsidst en lille reminder.

Mangler stadig en mere, som har mod på at deltage i
en sjov blogudfordring.
Se her hvordan.

Smuk dag ønskes alle, som kigger forbi

1 kommentar:

  1. Tillykke med det og velfortjent!
    - også tak for min, den er jeg glad for :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.