torsdag den 29. november 2012

YES !! Målet er nået

I midten af sept. lagde jeg som sagt min livsstil om, med vægttab for øje
og målet var at smide 11 kg.

Det har jeg nu gjort og er bare så tilpas.
Det kunne lade sig gøre og det helt uden sult.

Aldrig har jeg spist så meget, så godt og så ofte.
Levet som en greve og tabe sig alligevel. Det er da ret cool.

Det hele er taget trinvis.
I midten af Sept blev kosten lagt om.
I midten af okt begyndte jeg så småt at træne i finesscenter
og i begyndelsen af november, blev der føjet morgensvømning til.

Begge dele ca 2 gange om ugen.

Og tænk sig, jeg svømmede 2 km i tirsdags uden pauser....
Det gik skisme lige så godt da jeg havde taget 1 km, så jeg fortsatte.
*Siger hun lidt meget tilfreds med sig selv *



D. 16 okt fik jeg en Body composition's analyse foretaget i centret
 .Noget af den så sådan her ud :

Her d. 26 nov., fik jeg foretaget en ny, som ser sådan her ud :


Nu kommer det næste så....At holde den opnåede vægt.

Havde lovet mig selv en ostemad, når jeg var nået i mål, men tænk sig,
jeg kunne slet ikke finde ud af at købe ost og brød, så det vil blive fejret iaften
med en engelsk bøf + salat.

Iøvrigt havde jeg håbet på at kunne skyde en jule give away igang idag,
men det bestilte er ikke kommet endnu...desværre.

Håber jeg kan sætte den på bloggen først i næste uge.

Hav en smuk dag .


13 kommentarer:

  1. Wauv hvor er det bare flot gået ... håber jeg en dag finder overskudet til at smide de ekstra kg !

    SvarSlet
  2. Jeg er SÅ imponeret over dig! 11 kg er altså meget at tabe på 2,5 måned.....jeg skal lige tage mig sammen til at tabe 3 kg, men på trods af kostomlægning er der intet sket på 2 uger, så jeg må i gang med noget motion:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Jeg bøjer mig i støvet for din jernvilje, hvor er det flot klaret, tillykke :)

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot Tove og så sej en vilje!
    Tænk sig - du er nu 6 år yngre end mig ;)

    Pas nu på at bøffen ikke slår hul i maven, men NYD den - det er velfortjent og de 2 km.. det er sejt!

    SvarSlet
  5. Gratulerer! Du har vært kjempeflink! 2 km svømming står det respekt av. Jeg er imponert.

    Ha en strålende feiring!

    Klem

    SvarSlet
  6. Super flot... Ville gerne jeg havde den vilje.

    SvarSlet
  7. Godt gået!! Pust lige noget af din jernvilje over til mig. Synes jeg har rygrad som en regnorm lige for tiden..........

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare flot, du er knagme sej;0)Stort tillykke herfra:0)
    kh.Laila

    SvarSlet
  9. Fantastisk- klap dig selv på skulderen

    SvarSlet
  10. Her fulgt din blog i nogen tid, men nu synes jeg, at det er på sin plads at smide en kommentar. Stort tillykke med målet - det er superflot. Skal vist også have prøvet din opskrift på lakridsmandler :)
    Mvh. Aslaug
    http://aslaugmork.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Tusind tak alle sammen.
    Er også selv vældig tilfreds og min store bøf smagte godt.
    Gav heller ikke mavepine :)

    SvarSlet
  12. Åh Tove, hvor er du altså bare for god! Hvor er det flot, at du har tabt dig så meget på så kort tid. Du er virkelig SÅ sej, og det er vel nok flot, at du også har fået motion med i din livsstilsændring. Og sikke resultater du præsterer - 2 km er MEGET at svømme uden pauser - du kan roligt være vildt stolt af dig selv :-)

    Hjertelig tillykke med det hele :-)

    Kærlige tanker fra
    Louise, der snart er ældre end dig ;-)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.