tirsdag den 17. januar 2012

Ommer

Skålen fra forleden dag har nu fået en makeover, som jeg selv fint kan leve med.
Kan godt li' de rå kanter, sorte farve og de enkle blomster.
+ det er genbrug af gamle aviser.

Fremover vil den blive brugt som frugtskål.
Tåler fint afvaskning, da det er gulvlak jeg bruger til den slags.




Strømperne jeg var ved, er også færdige, så nu må jeg godt begynde at sy....
Når altså alle mine stoffer har været under strygejernet.

Vil så forfærdelig gerne give en taske/toilettaske/makeup pung væk.
Se her, hvordan og hvorledes

1 kommentar:

  1. Hyggehejsa
    Skålen har godt nok skiftet ham ;-)
    Glæder mig til at se den i virkeligheden
    Forsat go´uge, Knus Pia

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.