fredag den 27. januar 2012

Drømmefanger

Som tidligere skrevet idag, ville jeg forsøge at lave en drømmefanger
og vejret har da lige været til at hygge sig med den slags i.

Den er lavet med de ting jeg nu en gang havde hjemme på en jernring.
18cm i diameter. :
Glas, plastik, papirs, lava og swarovski-krystal perler.
Amatyst og  tyrkis splitter.
Sneglehus , bommulds knyttesnor og imiteret ruskind

Vil den evt kunne gøre sig i en give away?
( fødselsdags give away )
Lad mig endelig høre din mening.





8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, er sikker på at den ville kunne holde alle de grimme drømme væk :)

    SvarSlet
  2. Den er super fin. Min datter siger at hvis vi vinder den, så skal den ind på hendes værelse og hvis vi ikke gør, så vil hun gerne hjælpe med at lave en selv, "men du skla altså lave nettet, så det helt sikkert virker". Så JA herfra, den er rigtig flot og jeg tror ikke kun det er her i huset den ville blive godt modtaget :)

    SvarSlet
  3. Den er superflot..Er sikker på den ville være et stort hit på min 8 årige drengs værelse... Han har flere psykiske diagnoser og tror på at den ville kunne hjælpe ham sammen med hans kugledyne som idag er ankommet.. Knus Pia Jeanette Møller

    SvarSlet
  4. Ihhh tak alle 3.
    Jeg smider den ind som give away først i næste uge
    og lodtrækningen vil ske på min fødselsdag d. 5 marts.

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn - ville være perfekt til Lunas værelse med den farve - jeg ville helt klart være med på din give-away, hvis den kunne vindes - og hvis jeg vinder, bliver jeg jo nødt til at bestille en mere til Magnes værelse, måske med turkise eller grønne fjer ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  6. Den er helt vildt flot Tove, og det synes min søn også. Vi har drømmefangere selv, og vi er vilde med den du har lavet.

    SvarSlet
  7. Den er rigtig flot sikken dejlig gave at vinde.

    SvarSlet
  8. I love it <3

    Som skrevet før også
    - jeg elsker den simpelthen og en drømmefanger er jo en unik ting
    - både at vinde, få eller købe!!!

    Du er kanon dygtig og har bare evnerne - respekt <3

    Kram, Mette

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.