søndag den 15. juni 2014

TAK

Der er desværre ikke meget kreativt at vise frem fra min side lige for tiden.
Tingene halter lidt for mig i denne tid og kræfterne er små.
Derfor vælger jeg at tage mig en bette blogpause...igen.

Inden jeg tager denne *slapper*, vil jeg gerne takke alle jer,
som har kommenteret, læst og delt mit indlæg på FB om : Farmødre har også følelser.
Jeg er stadig dybt rørt over måden i tog imod den på
og vildt benovet over alle de visninger den har haft på så få dage.

TAK
med lidt morgenbilleder fra haven.






Pas godt på jer selv og hinanden.

9 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne billeder
    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Ta deg en velfortjent pause! God sommer, og nyt de fine blomstene i hagen din!

    Riktig god søndag fra Ingunn

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne sommerbilleder <3

    SvarSlet
  4. Skønne billeder du har taget.
    Husk at nyde din pause med god samvittighed.

    SvarSlet
  5. Smukke billeder, god pause, vi ses.

    SvarSlet
  6. Skønne billeder.Jeg håber du får en rigtig dejlig sommer,glæder mig til vi "ses"igen.
    Vil også gerne takke for de altid søde kommentar på min blog:0)
    Kh Laila.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. *knus* - Glæder mig til du er tilbage igen...

    Nyd livet!

    SvarSlet
  9. Kan du have en rigtig god pause :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.