onsdag den 11. juni 2014

Hvad spiser Luna ?

God herlig morgen.

Idag skal der hentes nye forsyninger til hundebarnet,
når dagens gåtur i hundeskoven er taget.

Her om onsdagen sluttes turen af med , at hundende leger,
hundeejere drikker kaffe/the, samvær og småsnak under skovens store træer.
SÅ hyggeligt .

Inden jeg går videre omkring Lunas foder, vil jeg gerne understrege, at
ordene er mine egne og jeg ikke modtager noget, for at skrive dette indlæg,
men de af jer, som følger med herinde ved, at handles eller færdes der et sted,
hvor jeg er meget tilfreds, tildeles dagens roser til stedet/personer her på bloggen.

Dagens roser går til Bellfor hundefoder, som jeg oplever opfylder
min hunds behov og mine egne krav til det.
Jeg får en sund, glad hund med flot pels og prisen er rimelig,
synes jeg, når der feks sammenlignes andre mærker indenfor hundefoder.


Jeg er så heldig, at have en bekendt der forhandler det i nærheden af,
hvor jeg bor og jeg kan hente mad til Luna, når vi mangler uden at skulle køre langt.
En lille smut ud på landet til :
Kennel Lyngbakken, hvor jeg i sin tid købte skønne Buster.

Fra dag 1 har hun fået deres hvalpefoder og det fortsætter vi med lidt endnu.

Inden længe skal der skiftes til voksen hundefoder, som jeg også kender brugen af,
da mine tidligere voksne hunde fik det.

Bellfor hundefoder kan jeg med sikkerhed anbefale
og det forhandles i Herning og Silkeborg.
Ved afhentning selv, bliver det billigere, men det kan også
bestilles med forsendelse via fragtmand.

Har du hund(e) eller kat(te) og overvejer at skifte foder?
Kig endelig forbi de forskellige hjemmesider.

Hav en skøn dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.