fredag den 2. august 2013

Lille blog udfordring/opfordring


Blomster, buketter har jeg gennem tiderne modtaget mange af og jeg elsker at modtage
så fine hilsner/gaver + give ud selv..

MEN.... jeg mener også, at de blomster/buketter skal gives til personerne,
imens de lever og ikke ligge/lægges på deres grav, kiste el.lign.

Hvorfor ævler hun nu om det, den gamle Mosekone?

Fordi jeg flere gange har valgt at donere *blomsterpengene* til et godt formål,
istedet for til en gravsted, hvor blomsterne hurtigt visner.
Også til min mors begravelse, hvor pengene gik til Kræftens bekæmpelse.

Denne gang vælger jeg at donere pengene til Møllens venner,
for at ære og støtte op om Erik Zink's livsværk, store arbejde og ildhu.

Jeg har idag lyst til at give en buket videre idag.
Svært at vælge, men mit valg blev i denne omgang en sød blogger,
som skrev nogle kloge ord, da jeg skrev, at jeg havde/har det skidt.
En rigtig øjenåbner, hvor hun bla skrev, at der er stor forskel på en depression
og en livskrise.....
TAK søde Silkemor

En helt speciel tak og ros vil jeg også rette mod en *spinde-veninde*, som forleden
stillede
 en flot solsikke, skøn livsstilsbog og en pose snolder ved min dør.
Tak kære Miira.

Jeg fortsætter med at leve efter de 12 trin og 12 traditioner, som
har holdt mig oppe i mange år nu.

Du får nogle kornblomster, som jeg har plukket på nettet,
fordi jeg synes du er som den.... Lyser op på livets marker.


Jeg opfordrer hermed til at give en blomst videre idag.
Hvem, hvordan og hvorledes..... gøres lige helt som der føles for.

Hvem skal have din buket / blomst ?

Hav en skøn, skøn weekend

8 kommentarer:

  1. Tak, kæreste Tove, jeg vil favne din buket og lade den varme mig med dit venskab :-)

    Knus og kram

    SvarSlet
  2. Kære Tove,hvor er du en smuk sjæl...trods egne byrder så tænker du på andre,så mener jeg både i dette indlæg og sidste.....jeg beundrer dig... meget.
    Det er en god måde at give penge til godt formål i stedet for på et gravsted,så er der mulighed for at der er flere som får gavn af de "blomstre".
    hvor er dine maskemarkører smukke...lavet af papir,du er utrolig ;)
    Måske når jeg en dag at få lov at røre ved dit garn,den ser godt nok blød ud din uld:)
    Hatten af for dig,endnu engang.

    Weekend knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Vi bør være flinkere med blomster og rosende ord i vanlige hverdager. De er det flest av, og det er nok også da det gjør best, både for giver og mottaker.

    SvarSlet

  4. En meget smuk tanke !
    En god weekend til dig :o)

    Knus her fra.





    SvarSlet
  5. Tusind tak skal i alle have.

    SvarSlet
  6. Hvor er det dog berigende at følge med på din blog. Jeg startede med at følge bloggere i januar måned på grund af depression. Og jeg beundre den måde du tackler livet på knus Gerda

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tak Gerda. I er skisme bare så søde alle sammen og det luner virkelig, at mine små puslerier og skriverier bliver læst.
      TAK

      Slet
  7. Du skal da bare have en krammer Tove og med alle de varme tanker vi alle tit sender din vej, tror jeg ikke det bliver nødvendigt at fyre op denne vinter <3

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.