torsdag den 1. august 2013

Forberedelse

Tusind tak for alle jeres søde hilsner og kommentarer.

Jeg har nogle super søde læsere, derfor er jeg nu ved at forberede en kommende give away,
som jeg bare må fortælle om allerede nu.

Næsten hjemmegjort det hele fra A-Z, dog med en smule afvigelse.

Såne uld der er renset i uldsuppen, men stadig *utæmmet*
2 x  ca 30 gr flick-kartet uld klar til en tur på rokken. Helt utrolig blødt er det.

2 sæt maskemarkører vil følge med.
:) Nok mere sjældne end kønne, men ses sikkert ikke i nabolaget
( blodstenene er taget med for tyngde og god karma :)
Maskemarkører med hjemmelavet papirsperler af tapet og blodsten fra en gammel halskæde

Maskemarkører med hjemmelaet papirsperler af reklamer og blodsten fra gammel halskæde

1. tråd undervejs. Den grønne tråd i billedet, er sytråd jeg har lagt der, for at vise tykkelsen.
Håber på denne måde at få et meget tyndt garn, når det er tvundet med laaaang løbelængde.
Hav en fortsat dejlig dag derude.

5 kommentarer:

  1. Det ser meget spændende ud.
    Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  2. Ihhh, det ser spændende ud :)

    SvarSlet
  3. Det ser meget spændende ud. Følger stadig din blog, men er bare ikke så god til at lægge en kommentar. Dejligt at se hvordan du rokker derudaf. Det ser så lækkert ud det garn du lave.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  4. Tak skal i have.... Må skynde mig at rokke videre

    SvarSlet
  5. Du laver nogle fine ting Tove, sig mig har du ikke snart spundet så meget garn at du kan åbne en lille butik? ;)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.