onsdag den 31. juli 2013

Stor ildsjæl er gået bort

Det er med stor tristhed og sorg, at jeg her til morgen erfarer, at
Møllens stifter / daglige leder, husbond, far og bedstefar er gået bort
efter kort tids, men forfærdelig barsk sygdom.

Mine tanker går til familien, som har mistet.

Tænker tilbage på den dag, hvor Erik hentede mig, 
for at bringe mig i behandling på
Møllen... Hans livsværk, som han gik op i med hele sit hjerte.

Erik.... du, din kone og de medarbejdere der var på Møllen dengang,
redde mit liv. 
TAK fordi du altid rakte ud.


Hvil i fred søde Erik


4 kommentarer:

  1. Æjj søde Tove,det er så trist når et godt menneske som har stået en nær bliver kaldt bort...jeg føler med dig.
    Hvor er jeg ked af at høre at du ikke har det godt,depression er en hård nød at knække og når den engang har ramt så er der fare for at den vender tilbage.Jeg håber inderlig at du får hjælp denne gang.Jeg ved ikke om du har nogle lavendler...der siges at der kan laves te af blomsterne og det skal drikkes tre gange om dagen og det vil lette humøret og hjælpe på depression....jeg ved ikke,men det er måske et forsøg værd ;)Hvis du ikke har nogle,så har jeg og jeg vil hellere end gerne sende nogle til dig hvis du vil.
    Jeg sender dig mine aller varmeste tanker og tusind vis af knus og kram.

    Silla

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tak søde Silla. Ja, det sker desværre, at nogen mennesker bliver kaldt bort for tidligt. Erik blev pludseligt syg og der var ikke noget at gøre. Han nåede dog lige at fejre sin 60 års fødselsdag.
      Hvor er du bare sød, at du sådan vil hjælpe, men jeg har lavedel og eeeelsker dens duft.

      Slet
  2. Så trist når et menneske man holder af, dør.
    Øv og øv.
    Men dejligt at vide, at han markerede sig for en sag hans hjerte bankede for. Tænker der er nogle som sender ham og hans familie en tanke.

    En tanke til dig fra mig.
    Knus her fra.

    SvarSlet
  3. Igen en masse tanker til dig Tove!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.