tirsdag den 20. august 2013

Vinder fundet på en mærkedag



Dagen idag, er en helt særlig dag for mig og det er dejligt,
at kunne fejre min 9 års mærkedag ved at finde vinderen af min give away.
9 år uden nogen former for stemningsændrende midler og alkohol. 


Tak til alle der deltog. SÅ hyggeligt og jeg ville ønske, der var en gevinst til alle,
men desværre har jeg kun en gevinst og 
vinderen er trukket ved hjælp af Random endnu en gang.

38 lodder er delt ud og vinderlod blev nummer 6, som tilhører Karen Elisabeth
med denne hyggelige blog.

Tillykke Karen Elisabeth.
Vil du sende mig en mail med adr og fulde navn, 
så jeg kan poste din gevinst en af dagene?

Hav en skøn, skøn dag.

9 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen
    - og til dig med mærkedagen :o)

    SvarSlet
  2. Gratulerer til deg! Måtte dagen bli god! Du har all grunn til å være stolt.
    Gratulerer til vinneren også!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  3. Sikke en mærkedag, den må helt bestemt markeres, du er sej :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal i alle have.
    Ja...d. 20 aug er og bliver noget helt specielt for mig

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med mærkedagen. Det er da bare så sejt gået :)

    SvarSlet
  6. Stort stort tillykke med din store dag Tove, endnu engan hatten af for dig og STOR respectée herfra. Også tillykke til vinderen,helt sikkert fortjent;)

    Kæmpe knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Jeg har været fraværende og har derfor ikke deltaget. Men det skal ikke forhindre mig i at ønske dig tillykke med den helt særlige årsdag. Tillykke og mange hilsner herfra.

    SvarSlet
  8. Hej Tove - og et forsinket tillykke til dig, jeg kan slet ikke forestille mig hvor skønt det må være at nå en sådan milepæl ;0)

    Jeg har lige modtaget tingene i dag, og det er så smukke sager, jeg er helt utroligt glad for dem!
    Så glad, at de har fået sig et blogindlæg i dag ;0)

    Nu ved jeg jo at du tager en lille computerpause, så jeg lægger lige et link så du kan se det : http://arlianas.blogspot.dk/2013/08/jeg-har-vret-vildt-heldig.html

    Og endnu engang, rigtigt mange tak!

    *Knus*

    - Karen Elisabeth

    SvarSlet
  9. - og et stort, forsinket, tillykke til dig - det er så stærkt gået, selv om det er hårdt! Kram til dig <3
    - tillykke til vinderen!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.