fredag den 20. april 2012

Krudt-mad ala Mosekonen.

Uhmmm... så dejligt og hyggeligt, når jeg selv skal sige det.

Der er igen lavet *krudt-mad* i Tullehuset.

Vil du se hvad og hvordan, skal der blot klikkes på billedet herunder.


Inden jeg smutter, vil jeg da lige nævne, at der stadig er plads til en blogger mere 
i blogudfordringen, plads til mange flere deltagere i mine give aways, som kan ses
øverst til venstre på min side.

Idag er det store FARVEL dag.
Yngste mand daffer af til  *Meget-meget-langt-Bortistan*.
Derfor skal vi mødes og hygge om lidt mad.
Denne gang en omgang rejer og jomfruhummere.

Der ønskes en super god weekend til alle i blogland, som kigger forbi.



1 kommentar:

  1. Jeg håber at du har haft en dejlig dag med din søn og at savnet ikke er for hårdt for dig.

    Jeg har vist manden min din opskrift på salt og håber han får lyst til at prøve :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.