lørdag den 21. april 2012

Myre flittig..er jeg ikke idag

Nattens gode ro og hvile ville bare ikke indfinde sig i nat.
Havde rejsekriller i maven på min søns vegne og tanker om savn fyldte,
men også meget stor glæde på hans vegne, så dagen idag skal bruges på at ryste
den tunge fornemmelse ud af sindet. Kan nu bedst li', når glæden fylder mest :))

Myrer ?

For noget tid siden så jeg et sæt  voksent sengetøj med myrer  i genbrugen, men væk var det,
da jeg i denne uge gik på jagt efter det.

Trylle-trylle-rylle...og det lå på hylden idag.

Jeg mangler på ingen måder stof, men dette kunne jeg bare ikke stå for.
Det er i fin stand og jeg ser mange muligheder til fremtidige projekter i det.

Men hvad, hvor og hvem der laver det, sælger det osv. kan jeg ikke finde ud af.
Ved grundig googling kan jeg kun finde det et sted. Nemlig på gul og gratis.

Nu er det egentlig heller ikke så vigtigt, for jeg kan li det.

Hvad synes du om det ?

Myrerne er 7 cm lange fra følehorn til bagerste ben :))



Min svigerdatter har købt en del babyudstyr i sort og hvidt.
Kan hun li' stoffet, skal der nok syes baby sengesæt af det.

4 kommentarer:

  1. Det skal nok gå din søn godt - men moderfølelsen slippes aldrig helt.

    Sidder og smiler - det var det jeg skrev - at det lå og kaldte på dig.

    Jeg kunne sagtens forestille mig en rigtig sød natdragt, små bluser og joggingbukser (ensfarvede med med lidt frække indslag af myrestoffet), hvis der bliver lidt stof tilbage

    Hyggedag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Selvfølgelig klarer den unge gut sig. Er slet ikke i tvivl.
      Mor en gang = altid mor og vemodigheden der følger med sådan noget,
      er vist mere naturligt end unaturligt.... tror jeg.

      Myrerne er skønne synes jeg og måtte da bare med hjem.

      Slet
  2. Jeg tog, som 17 årig en afstikker til England i 6 år. Ude godt, hjemme bedst. En oplevelse jeg ikke ville være foruden, men glad for at være hjemme igen.

    Jeg er sikker på han får den fedeste oplevelse og ved også godt at du er bag ham 100%, men det gør jo ikke savnet mindre :(

    PS. Har du reglerne til Krea udfordringen på skrift, altså det du sendte med, så jeg bare kan udskrive det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tulle Momsemor.
      Jeg har ikke reglerne på skrift, men de ligger hos OlineArt, som startede legen. Sender lige link med mail til dig.
      Du kan også finde linket under min blogudfordring, hvis jeg ikke er hurtig nok på tasterne.

      Tusind tak for alle dine søde kommentarer rundt omkring
      og humøret er også blevet bedre. Trætheden spillede en pæn stor rolle
      i den svingtur, men en bette middagslur gør underværker.

      God lørdag til dig og dine

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.