mandag den 3. juni 2013

Donation/indsamling til Møllensvenner 1

Jeg har allerede modtaget rigtig, rigtig mange flotte ting til min indsamling 
for at kunne hjælpe Møllens venner.

Det er nærmest juleaften i Tullehuset hver dag, med de pakker der kommer og skal pakkes ud.

Jeg vælger at bringe et indlæg for hver donation med billeder af det tilsendte
i den rækkefølge jeg har modtaget pakkerne.

SÅ flot og jeg er dybt berørt over den store gavmildhed. TAK

Idag siger jeg tusind tak til Mona, som har sendt disse lækrer sager :

Smykkesæt

3 forskellige smykker

Øreringe...så fine.

Rigtig sødt lille maleri, som hun selv er kunstneren bag, lommeregner og en bog.

Mine donationer idag blev :

Hæklet barnetæppe, som kan passe til en juniorseng

Hæklet slumretæppe til en person i zig-zag mønster

9 kommentarer:

  1. Wauw nogle fantastiske smykker :)))

    og hvilke vidunderlige tæpper du har kreeret - håber du tager en masse billeder fra din bod med alle tingene samlet, fedt at så mange er hoppet med på at hjælpe dig :)

    Kram Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig bare SÅ flot og stort.
      Og tak....
      Du kan tro der bliver taget billeder af den bod jeg *banker* op og selvfølgelig af bålet, når heksen skal futtes af.....hvis da ellers Hr. Zink kan få ild i det :)))))

      Kh Tove

      Slet
  2. Det bliver spændende med den bod.
    Glad for at du kunne bruge tingene :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er bare så glad for alle de flotte ting der bliver sendt og glæder mig afsindigt til at kunne stille det hele op i en lille bod

      Slet
  3. Åh sikke nogle smukke smykker :-)

    Og dine tæpper ser ud til at være vildt lækre at putte sig med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise.
      Ja, de tæpper har jeg lavet for noget tid siden, men fandt aldrig en modtager til dem, så nu kan de gøre gavn og lune et andet sted.
      Smykkerne er nemlig rigtig fine og bare vent.... der kommer mange andre smukke sager i denne uge :)

      Slet
  4. Flotte ting :)

    Jeg har da fået købt cellofan, så det går frem ad ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler.... Der er god tid endnu.

      Slet
  5. Hvor er det spændende at se alle de smukke ting, der bliver lavet i blog-land og ikke mindst, hjemme hos dig! Smukke tæpper, nu sælger du dem ikke for billigt, de koster faktisk en del hvis man køber i butikker!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.