torsdag den 13. juni 2013

Donation / indsamling til Møllens venner 15

Min fætters kone Kirsten, ville også gerne hjælpe mig, med at hjælpe andre
og se lige herunder, hvad der kom derfra.

TAK Kirsten

Stor, flot filtet taske

Herunder er det jo nærmest små kunstværker : 
Filtede tørklæder i mange skønne farvekombi.










Helt bundt lette fine tørklæder i smukke mønstre og farver

En masse smukke hjemmegjorte øreringe

OG.. hele 2 smykkestativer, som jeg kan bruge fremover TAK 

Jeg er SÅ imponeret over, at så mange vil hjælpe mig og når med denne korte tidsfrist,
at samle/lave noget, for at sende det hertil.

Indsamlingen begyndte  d. 26 maj.... I har alle min dybeste respekt og ydmyge taknemlighed.

Vi *skriws* ved imorgen. Hav en skøn aften



3 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne ting du har samlet sammen. Jeg ønsker dig et super salg på lørdag og håber at du får solgt en masse. Du gør et kæmpe stykke arbejde - stor ros til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for rosen. Det luner, men uden alle jer derude, havde det været umuligt, så kæmpe klap på skulderen til jer herfra.
      Jeg er ret sikker på, at der vil blive solgt en masse, da alt er delt på FB, så deltagerne på Møllen kan se, hvad der er til salg.
      Der er godt med tilmeldinger = en god dag/aften venter forude

      Slet
  2. Det er altså super flotte ting du får.
    Det kan vist ikke andet end at blive en succes.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.