lørdag den 1. juni 2013

Før Søndag- small- talk



God weekend hilsen fra Tullehuset, 
hvor der nu tjekkes op på de sidste ting til vores lille hygge træf imorgen.

Kurve med strikketøj, hækletøj, håndarbejde med løse ender, gave,
gevinster, spindefibre, håndten + min Navajo Spindler, som jeg endnu ikke har prøvekørt 
og lidt mere forskelligt.


Blandt andet mønster på en hæklet bedstemorfirkant, som jeg har fået foræret,
men ikke kan greje og håber på, nogen af de kreative deltagere, kan hjælpe mig med
og derigennem evt selv lære/låne mønsteret.
(Jeg har ikke set den på nettet nogen steder )


Neeejjjj, så mange kurve har jeg dog ikke pakket :)

Har jeg talt rigtigt ( tjekket mange gange ) bliver vi ialt 16 deltagere imorgen

Der er også mulighed for at sidde ude, hvis der føles for det og der ikke er reserveret borde derude.

Er der behov for frisk luft, ligger Brande Å lige bag Tankefryd og er der interesse for kunst,
er en af de lokale billedekunstnere ved at male et stort vægmaleri på en mur få meter derfra.

Om han maler om Søndagen, tør jeg ikke sige, men han har før malet en mur i Brande
og da kunne man oplever ham på alle tider af døgnet, den sommer.

Rammerne er fundet og dagens indhold skabes i fællesskab.

NB.

Jeg har camera med. Ved også at Dina tager billeder, for at fortælle på sin Facebook side,
men der vil blive udvist respekt  ovefor deltagere, hvis de ikke ønsker at blive fotograferet.
Sig TIL, hvis i siger fra :)

Hav en skøn dag i solskin ønsker vi herfra.

I mit næste liv, vil jeg være min egen kat :)




11 kommentarer:

  1. Jeg er ved at pakke, og om få timer drager manden min og jeg afsted til Astrup....så er der ikke så langt til Brande i morgen. UHHHHHH hvor jeg dog glæder mig...helt vildt :-D

    Af erfaring ved jeg, at de der sommerfugle ikke behøver at flakse så vildt :-) Det bliver bare superhyggeligt er jeg HELT HELT sikker på.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhhh....jeg glæder mig også Silkemor og det med sommerfuglene, er der styr på ...griner. De gør mig ikke syg mere... Som barn og ung, blev jeg altid syg ( fik feber ), når jeg skulle noget med skolen, men min mor kendte mig så godt, at hun sendte mig afsted alligevel og feberfri blev jeg i løbet af få timer :)

      JA...det bliver SÅ hyggeligt

      Slet
  2. Jeg sender mange lykkeønsker for i morgen! Litt langt fra Norge, dessverre. Jeg er sikker på at dere får en kjempefin dag.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Ingunn. :) Ja, det ville være en længere rejse du skulle på, hvis du skulle med, men det havde sørme været hyggeligt, hvis du havde boet i nærheden og kunne deltage.

      Slet
  3. Pas på du ikke forslæber dig :)
    Jeg har også lige pakket til i morgen, jeg skal dog ikke have helt så meget med :) Jeg glæder mig rigtig meget til vi ses i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha... det lyder af mere, end det er Tanja. Der er jo ikke så meget der skal laves herfra, når Dina + hendes ansatte laver maden og har rammerne til det.
      Vi ses lige om lidt.

      Slet
  4. Jeg glæder mig også, men har ikke fået pakket endnu - mon ikke jeg bliver klar alligevel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da... selvfølgelig bliver du færdig.
      Glæder mig også og er nu klar. Mangler blot at pakke bilen og få mit morgenbad.

      Slet
  5. Jeg sidder her foran pc'eren og tjekker mails - og måtte lige logge ind på dette indlæg. Kl. er 08.02, så om mindre end 2 timer går det løs. Jeg har lige pakket mig en kurv med både igangværende og afsluttende projekter - og jeg glæder mig.

    Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia.
      Her er der også pakket færdigt nu og jeg er vist så klar, som jeg kan blive. Smutter der noget fra min indre huskeliste....ja, så er det bare ærgerligt,
      for nu gør jeg ikke mere.
      Glæder mig meget til en....er jeg sikker på...hyggelig dag.
      KH Tove

      Slet
  6. - og sikke en dejlig dag det blev :)
    Jeg har sendt den opskrift til dig som PDF, men får også lavet en forklaring der er lidt lettere at forstå ;)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.