onsdag den 5. september 2012

Kæmpe ros herfra


Dagens rose går ubetinget til en lille garnbutik på Ærø, 
for jeg har *jagtet* garn for min svigerdatter.

Kort fortalt. 
Jeg finder butikken på nettet og skriver mit spørgsmål til ejer Søndag,
men min tålmodighed var ikke særlig stor, da garnet skal bruges til at hækle små sko
til Hjaltes barnbedåb. Ønsket er converce sko i hvid og turkis.
Den turkise kunne jeg ikke finde her i byen.
Derfor ringer jeg til Den Gamle Rok mandag.
Får en snak med Lone, som er yderst hjælpsom.

Ud over den fine service, er hendes garn billigt.

For at jeg kan lave hækleprøve af de to bomuldsgarner der kunne blive tale om,
lå der tirsdag 1 nøgle af hver i min postkasse ...helt uden regning.

Jeg laver hækleprøven og bestiller garnet tirsdag.
Lone ringer, at den sorte er udsolgt, men hun ville sende det nu, så jeg havde lidt tid til at hækle
de små sko i.... Jamen, jamen.... ska' du ikke have dine penge først ?
Nejjj, nu har jeg jo talt med dig.

DET kalder jeg tillid. Tak for det Lone.
Garnet er ankommet idag og jeg kan komme igang.



Nu hvor snakken er omkring små sko, har jeg nogle i overskud.
Har de din interesse, er du velkommen til at kontakte mig.
Fast pris er 150 kr .... Er incl forsendelse.

Der er klap bag snøre. Det ses bare ikke på disse billeder
100 % bomuld. Sål/fod måler 9.5 cm. 

!00 % bomuld. Sål/fod måler 10 cm

Når dåbs-skoene er lavet, skal jeg vist til at svinge strikkepindene,
for at skifte arbejdsstilling.

God aften derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.