mandag den 3. september 2012

Flot Give away hos House of Bæk & Kvist

Harmony.


Dejligt ord og det har du nu chancen for at vinde  her
En blog med et hav af gode tips til indretning og skønne, fristende produkter

Foto er lånt hos Bæk & Kvist

Ny uge ligger klar til at blive taget hul på og
for mit eget vedkommende er der allerede en masse ting på tapetet,
som giver skønne oplevelser, lidt modstand og en del udfordringer.

Der er en del hængepartier udenfor, som jeg må igang med.... i det tempo,
som jeg nu kan det og skulle jeg få lyst til at lave flere små sko,
er der pænt mange, som gerne vil modtage et par, for dem der var til salg på FB,
smuttede på få timer. Hvilket jo var skønt.

Om små 14 dage, skal Hjalte døbes, hvilket gør,
at de unge gerne vil have en hjælpende hånd. Vi er selv en meget lille familie,
men min svigerdatter har en kæmpe familie, så der kommer mange gæster den dag.

Der vil igen blive lidt stille på bloggen de kommende dage,
men en kæmpe TAK til jer, som læser med og er så søde til at skrive en kommentar,
eller sende mail for at spørge til mit helbred. Det luner helt ud i tæerne.
Mit helbred ( det dumme ben ) er uændret og jeg venter stadig på afklaring omkring det,
men en hel del accept er nu hæftet i måsen af den situation og jeg humper glad videre.

Hvad skal du lave i denne uge ?
Hav en rigtig skøn uge og er du til Bjørn Wiinblad, kig endelig forbi min give away.
Selvom åben gård weekend er slut, kan de gæve økologiske landmænd stadig bruge opbakning.

Morgen smil fra Tove

2 kommentarer:

  1. I denne uge skal jeg nyde, at min datters evige snak går ud over hendes klasseveninder døgnet rundt. He he.
    De er netop sendt med toget til Sønderjylland, og er først hjemme igen på fredag.
    På det kreative område laver jeg ikke en dyt pt. - jeg har dog MANGE ideer Ü

    SvarSlet
  2. Flot Give Away, men nok mere til de, der er hus-ramt. Jeg kunne selvfølgelig sætte dem op i campingvognen :)

    Det er dejligt at du kan hjælpe med barnedåb. Jeg glæder mig til at se ham i robe.

    Denne uge? Jeg arbejder på at færdiggøre projekter, som du ved, og det projekt fortsætter. Jeg har også en ide om at jeg vil slå græs ved campingvognen. Det er tiltrængt og ikke noget Flemming kaster sig over :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.