søndag den 2. september 2012

Hjalte prøver sko og stor hæklekunst

Idag var jeg på besøg hos svigerdatter, søn og barnebarn til formiddagskaffe.

Hjalte var dog lidt morgensur, da han var vågnet før han plejer, så
det blev kun til et enkelt billede af skoprøvningen, som hans mor tog.


Jeg havde 4 par med derom, hvor de måtte vælge 2.
2 par er sat til salg på FB. Spændende om nogen har interesse i dem.

Min svigerdatter satte dem på række, for at kunne kigge på dem imens vi drak kaffe,
da hun syntes det var svært at vælge.

Det bedste af det hele var, at de passede og sad rigtig godt på hans fod,
men der må snart en udvidelse til på opskriften, da disse snart bliver for små.


Skøn formiddag var det. Fik dog ikke hilst meget på den lille Hjalte,
da han hellere ville sove, men med den fart han vokser, kræves der meget hvile.

Stor hæklekunst
En blog jeg følger, vil jeg lige dele med jer.
Sidste indlæg med hækle kunst der vil noget.

Prøv lige at kigge her

God søndag derude

1 kommentar:

  1. Den sidder som støbt - godt klaret Bedste :)

    Har kigget siden - hold da helt ferie at det kan lade sig gøre - tror ikke min tålmodighed rakte..

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.