onsdag den 28. marts 2012

Sjovt og meget enkelt tørklæde

I en hæklegruppe på facebook blev dette vist
og jeg synes det er så sjovt og enkelt, at jeg lige vil dele det med andre.
Jeg har ikke set det før og bestemt heller ikke tænkt så enkelt.


Tænker videre..... 
God og sjov måde at anvende garnrester på.
Evt bruge børns fingerstrik til det.

Fine snore lavet på strikkelise eller
på nullerstokken/snoregaflen.

Trække perler på garnet, før hækle kæde af luftmasker og lave halssmykke i stedet for.

Ser mange skønne muligheder i al dens enkelthed.

Med dette indlæg takker jeg af  for denne uge.

Fortsat god uge og weekend, når i kommer dertil.

*SES*  lige pludseligt.



4 kommentarer:

  1. Den er vældig smart - og ideen med at lave den med børns fingerstik eller flittiglisen er lige i skabet.

    Har set flere der har lavet en sådan - der findes opskrifter rundt om på nettet hos de forskellige garnforretninger. Vil gerne søge efter en til dig, hvis det skulle have interesse.

    Også en dejlig kommende påskeuge til dig og dine. Nyd det hele

    Be happy

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa og tak.

      Griner.... der kan man se.... jeg bevæger mig vist alt for lidt rundt i cyberworld, for jeg havde ikke set den før.
      Opskrift behøves vist ikke, men tusind tak for tilbudet. Tror det skal prøves en dag og laves på min *nullerstok*, så det bliver *firkantede flettråde*

      Slet
  2. En rigtig god ide og brugbar og som du skriver kan det sagtens laves ud af børns fingerstrik og på den måde kan de få noget fint ud af det.
    Den er skrevet bag øret til når mit barnebarn er klar til den slags sjov :)

    Jeg har tilladt mig at linke :)

    SvarSlet
  3. Bare helt ok at linke og dejligt,
    at du kan bruge ideen i fremtiden en gang :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.