tirsdag den 27. marts 2012

Small talk

Jo jo.... Så gik der lige nogen dage,
men en smule får jeg da lavet.


Et par kranse lavet af nedfaldne birkegrene/kvas.
Der er til flere kranse på havens plæne og  dem skal der laves nogen små kranse af ... uden *stritter*
+ en rede til lidt påskeæg.

Et kræmmerhus af fin hønsenet til af børstet hundeuld, som nu hænger til fri afbenyttelse til redebyggeri.
Fnuller fra tørretumbleren røg også i den og selv om kræmmerhuset med redemateriale
ikke har hængt derude mere end en dag, er den allerede flittig besøgt,
så havens små fugle kommer til at ligge godt I år

Birkekrans med syet høns til pynt i stuen

Den store krans skal hænge ved min indgangsdør.

Morgenrød himmel.

Hæklet voksen poncho under forarbejdelse, som er for/til en veninde, men omgangene er nu ved at være pænt lange,så der går lidt tid endnu, før den er færdig.
Farverne måtte jeg selv vælge, så jeg håber inderligt, hun synes de passer til hende.....? :)

OG
gårsdagens køb til pelspleje.
Jeg har altid gået langt udenom disse redskaber, da jeg synes de er for dyre,
men Fakta havde de 2 viste på tilbud igår til 40 kr stk. Dem måtte jeg bare
prøve af og de har ikke skuffet mig, trods den billige pris,
så nu håber jeg de kan hjælpe mig i kampen mod *pels-hus*

Tju hej hvor det går ----------------->>>>> Lige ud i haven igen.

Jeg får desværre ikke sat en kommentar hos alle blog jeg besøger,
men TAK til jer alle, for hyggelig og inspirende læsning

Hav en dejlig dag

4 kommentarer:

  1. Dejlige forårsbebudere, du har lavet og jeg syntes ideen med redemateriale til fuglene er mere end genial - den burde du tage patent på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tulle Momsemor.
      Hønsetråd/net er nu så taknemligt at arbejde med
      og rulle et kræmmerhus, tror jeg nu ikke der kan tages patent på,
      men fuglene er ret vilde med redebygningsmaterialerne.
      Ret så hyggeligt :))

      Slet
  2. Hvor er du bare flittig
    Og jeg garanterer dig for farverne falder i min smag.
    Billedet du sendte til min mobil er blevet vist frem mange gange.
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha .... Dejligt du kan li mit farvevalg Pia.
      Billedet der blev sendt via min gamle mobil var nu noget falmet,
      men skønt du kan li' det du ser og inden alt for længe forhåbentlig, modtager.

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.