søndag den 19. maj 2013

Øvle-bøvle


ØV, øv og atter øv....

Under al haveroderiet igår, synes jeg pludseligt, at min lille gamle bil ser *skæv* ud
og ved at tage et ekstra kig på dyret, kan jeg se, at den sørme er blevet halt.

Stort søm i dækket og halvfladt dæk igår. Nu er det helt fladt. Hurra for Falck :)

Og nu er jeg jo bare SÅ meget på den. ( flovmands-ikon )
Med meget røde kinder og ører må jeg bekende,
at jeg ikke kan skifte et hjul på en bil... Dæme da for dårligt !!, synes jeg selv.

Et suk herom på FB siden gav desværre ikke en masse tilbud om 
en hjælpende hånd, så jeg må ty til Falck, 
men 
det har jeg nu heller ikke nogen problemer med,
da der er blevet betalt for medlemskab i mange år.


Sukker endnu dybere, for lang køretur på reservehjul, dur vist ikke
og min lille plan om at tage ud på Lystbækgård til fåre og ulddag 
op af dagen, er nu skudt i sænk.


Nok øvle-bøvle herfra.

Mere kaffe skal indenbords før havearbejdet genoptages.

Hav en skøn Pinse Søndag

6 kommentarer:

  1. Sender lige et Trøste ~ Kram over til dig.
    Og hurra for Falck.
    Er der slet ikke offentlig transport ud til Lystbækgård ? ...*harikkesetefterpårejseplanen* ...

    Jeg håber du trods alt får en god Pinse ~ Søndag.
    Knus her fra.

    SvarSlet
  2. Øv altså. Jeg skifter altså heller ikke hjul på bilen. Jeg tør slet ikke. Jeg er bange for, at jeg ikke kan stramme godt nok, og at reservehjulet falder af i et sving. Og sådan noget rod kan man jo ikke have vel?

    SvarSlet
  3. Ej hvor ærgerligt! Det er bare så irriterende. Jeg har selv prøvet det et par gange og jeg er ikke medlem af Falck. Vi har en rigtig god mekaniker der rykker ud når vi har brug for det heldigvis, han har reddet mig mange gange. Hurra for ham. Jeg kan heller ikke skifte dæk men har faktisk heller ingen intentioner om at prøve på det for jeg tror jeg gør mere skade end gavn. Der vil jeg have lov til at være dum blondine :0)

    SvarSlet
  4. Jeg tør heller ikke skifte dæk, men jeg er sikker på at det egentlig ikke er så svært når man først får det lært. Syntes nu bedre om at lege hjælpeløs kvinde .. hehe

    Håber du snart kommer på hjul igen!

    SvarSlet
  5. Øv, hvor træls.
    Jeg kan godt skife dæk, men er det ikke yderst nødvendigt, så får falck lov til det :)

    SvarSlet
  6. Varme kram herfra... Øv med dækket! :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.