torsdag den 11. april 2013

Ugen der gak + gave fra blogland.



Så gik der sørme en uge mer'....

Helt utroligt, som tiden flyver afsted.

Der rokkes med mellemrum og i denne omgang, er det den lyse Spælsua uld jeg arbejder i/med.


Sørme, om den ikke også var i balance denne gang, da den kom af haspetræet...YES !!
( Kæmper stadig med at spinde + tvinde pænt jævn + opnå balance i de spundne garner )

Lige hevet af haspetræet og klar til vask.

Forleden blev Frække Karla og jeg begavet og forkælet.

Det var Louise med den hudløst ærlige og åbne blog her.

Der var lækre sager i og jeg skal bestemt hilse fra Karla og sige tak for lækkerierne
og ikke mindst for musen. Hun er vild med den.


Kaffen har jeg ikke taget hul på endnu, men glæææææder mig til det

Gaver og ord der går rent ind.

Tusind tak kære Louise for dine gaver.
Den luner i en kold tid og jeg glæder mig meget til at træffe dig IRL.

Projekt *Hemlig-nemlig 1*  til det kommende Hygge-krea-træf,
var jeg bange for blev en ommer, men
det lykkedes og er sat i *skammekrogen*, hvor den har det bedst,
for nu kan kun tiden gøre resten af arbejdet.

Hav en skøn aften derude i blogland med det i går og gør.


9 kommentarer:

  1. Dit garn ser rigtig fin ud og sikke en fed gave du har fået tillykke med den. Også en god aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Karina.
      Ja, det går trods alt fremad med spinderiet :)

      Slet
  2. Jeg er også imponert over garnet ditt! Blir spennende å se hva du kommer til å strikke. I kveld snør det her hos meg så våren er nok langt unna, men været rår vi ikke med.

    Ønsker deg riktig god helg! Som tida flyr....

    Klem fra Norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Ingunn.

      Jeg får også lidt strikket af det hjemmespundne.
      Lige nu ligger den islandske uld på pindene til en vest.

      Ja uhhh, her her der også koldt. Forår kom så

      Slet
  3. Velbekomme Tove. Dejligt, at I blev glade. Jeg glæder mig også meget til at møde dig irl - jeg overvejer at lave en nedtælling til det :-)

    Kram til Frække Karla og dig

    SvarSlet
    Svar
    1. :)
      Lige pludseligt, så er det d. 2 juni .

      Slet
  4. Kære Tove,
    Der er da STOR fremgang i dit spinderi :-) Det ser SUPERgodt ud, og spæl er altså ikke så let at spinde, så det virker blødt og let.
    Jeg glæder mig virkelig over din spinde-entusiasme og glæder mig rigtig meget til 2. juni.

    Kh Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Tak kære Kirsten.
      Ja, det går fremad og du har ret.
      Spelsau giver udfordringer.
      God weekend til dig og dine

      Slet
  5. Dejligt, dejligt med gaver og den varme de bringer :)
    Spændt på dit hemmelige projekt!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.