søndag den 28. april 2013

Hjemmegjort fra A-Z

Tusind tak for kram og søde hilsner.
Uha, hvor det luner

En smule har jeg fået lavet med mine hænder :

Puls/håndledsvarmere til en ven, som går meget på jagt. 
Strikket i garn, der er hjemmegjort helt fra bunden af. 


Den råhvide del er lammeuld og den brune del islandsk uld. 
Mønster er også noget hjemmegjort noget, så nu håber jeg inderligt de passer og vil lune, når der skal jages eller fiskes. 


Farverne og ulden er bevidst sat sammen på denne måde, for at det skal være blødt at have mod armens hud og den brune, mere skarpe uld på håndrod/flade og for at brugeren ikke skal blive alt for synlig under jagten. 

Og, som det nok kan ses på mine krusseduller, er min hjerne nærmest totalt stået af.
Må tage papir og blyant i brug, bare for at kunne klare noget så simpelt,
som at holde styr på omgangene.


Griner...om de krusseduller nogen sinde bliver til en delbar strikkeopskrift...
tror jeg næppe, men projektet blev gennemført, trods nedsmeltning :)


Nu håber jeg snart solen kommer frem, for jeg er på vej ud i haven
 og alle ønskes en skøn Søndag

3 kommentarer:

  1. Man kan jo ikke have alt i hovedet, og derfor er det godt, at der stadigvæk findes blyant og papir ;-)

    SvarSlet
  2. Fin løsning på både det ene og det andet behov, og smukke pulsvarmere der er blevet ud af det.
    Om ikke andet må det da lune om hjertet at de er håndgjorte fra bunden af!

    SvarSlet
  3. Succes! og den avler succes og fremgang!
    Sejt nok at du fik det gennemført og så er de bare flotte. Jeg er sikker på at de vækker glæde hos modtageren :)

    Ja, det er utroligt som ens hjerne kan stå helt af nogen gange, men den skal gudskelov bare kickstartes igen :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.