torsdag den 9. august 2012

Mini Loppemarked

En lille bitte smule har jeg nu fået lagt ind på mit mini loppemarked.

Tag et kig derind og se om der skulle ligge noget du kan bruge.

Efterhånden som jeg kommer fremad med oprydningen, vil der blive lagt flere lopper ind.
Ville have fortsat idag, men min tilstedeværelse andet sted er nu pludseligt påkrævet.
Fruens brændestabel besluttede sig pludseligt for at lægge sig ned i den ene ende
Så højlydt, at jeg først troede det var tordenvejr.
( Jeg vidste godt det ville komme. Havde fået sat den skævt :))),
så nu skal der køres brænde under tag de kommende dage.


Hermed ønskes alle en rigtig god weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.