tirsdag den 7. august 2012

Skøn give away og oprydning's tilbud.

Oline Art har skudt en skøn, skøn give away igang.
Du har muligheden for at være med her.


Her i hytten skal der snart ryddes op.
Stor oprydning i alle gemmerne, som vedrører hobbysager + det løse.


Jeg smider helst intet ud, 
derfor vil jeg allerede nu give nogen muligheden for at få det de evt liiiige står og mangler.
Det selvfølgelig mod dækning af forsendelsesudgifterne = porto og forsendelskasse/kuvert.

Står du og mangler nogle hobbyting, så skriv det i kommentarboxen sammen med din e-mail adr.
Støder jeg på det undervejs, vil jeg give lyd og vi tager den derfra.

Er der nogle gode sager imellem, vil jeg måske lægge foto ind på et tidspunkt
og lave et mini loppesalg.

Resten vil blive pakket i kasser og viderebragt til en bekendt jeg har,
som orker at gå på marked med det. Super fint. Jeg kommer af med det,
og hun får en skilling ( forhåbentlig ) for sit mas med det.

Hav en smuk dag.

1 kommentar:

  1. At du nænner det! :O)
    Nej, jeg kan godt forstå at man en gang imellem bliver nød til at få ryddet op - er forbavset over hvor meget garn jeg efterhånden har slæbt med hjem, men så er jeg til gengæld holdt op med at købe chokolade ;o)
    Jeg kan ikke komme i tanke om at jeg mangler noget, men fint med et loppemarked for os bloggere - det er en super ide, for selv om man ikke lige står og mangler noget, kan man jo hurtig "komme til det" ;O)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.