torsdag den 2. august 2012

En svær beslutning

Efter en pæn lang periode, hvor jeg ikke har kunnet dække mine hundes behov
og med mange spekulationer herom, har jeg nu træffet et valg af den hårde/svære slags,
men den er taget, da jeg nu må skubbe egoismen til side og lade fornuften råde,
da der ikke er bedring forude foreløbig for mit eget vedkommende. ( dumt ben )


Kia vil blive aflivet imorgen kl. 9.30
Hun har en dårlig hofte og havde en meget svær periode, da jeg fik hende som hittehund.
Sådan et skift skal hun ikke igennem igen. Derfor mit valg om, at hun skal sove stille ind.

Buster, den store dejlige og godmodige hund er der nu sat kræfter ind på,
for at skaffe ham et nyt godt hjem. Prisen for ham vil være garanti for, at han får det godt.
Andet behøver jeg ikke.

Mit hjerte græder og jeg vil komme til at savne dem vildt.


14 kommentarer:

  1. Åh hvor trist :-(
    Jeg håber du finder et godt hjem til Buster

    Og sov sødt søde Kia <3

    SvarSlet
  2. Uha det må havde været en hård beslutning, men du gør jo hvad der er bedst for begge dine hunde, jeg ville ønske jeg kunne ta Buster til mig, men jeg er bange for at jeg ikke kan opfylde den behov. Håber du finder en der kan give ham hvad han har behov for.

    SvarSlet
  3. Åh - sikken en hård tid, meget trist :-( Håber at du finder et dejligt hjem til Buster.

    SvarSlet
  4. Åh hvor er det hårdt...jeg føler med dig..knus

    SvarSlet
  5. Hvor jeg føler med dig ... Dine hunde er en del af dig, og det ER en svær beslutning.

    Da jeg blev skilt for 3 år siden, havde jeg også den skønneste hund på 1 1/2 år, som ex'en ikke ville have. Jeg havde store kvaler, for hvem ville overtage ham OG behandle ham godt. Jeg var heldig, for mine forældre tilbød at overtage ham, og det er jeg rigtig glad og taknemmlig for.

    SvarSlet
  6. Hvor ville jeg ønske at jeg kunne tage din smerte, pakke den ind i vat og sende den med en luftballon til lang-borti-stan - men det kan jeg ikke.
    Jeg føler med dig og ved det er en ven, du siger farvel til i morgen. En rigtig beslutning, hvor svær den end føles og hvor mange gange du end kommer i tvivl.
    Har du flere gode billeder af Buster, så vil jeg sætte dem samme og efterlyse et hjem til ham på Facebook og min blog - hvis du ønsker det selvfølgelig.
    Et varmt kram herfra, jeg håber at du har en at støtte dig til i morgen...

    SvarSlet
  7. Hvor trist:0(det er to hårde beslutninger du har måttet tage,kan godt forstå det gør ondt.
    tanker og knus fra mig.

    SvarSlet
  8. Øv - det at skulle tage de hårde beslutninger er desværre også en del af det at have dyr...men så er det i det mindste godt, at man har alle de gode minder at tænke på, når man ikke har dem mere...jeg savner stadig hver og en af mine misser, som jeg har måtte sige farvel til, men er dog så heldig at have flere af de lodne, som jeg stadig kan glæde mig over ;-)

    Mange hilsner
    Laila

    SvarSlet
  9. Åh søde ven. Hvor er det dog forfærdeligt. Har selv hund og jeg ville græde mine øjne ud af hoved over en sådan beslutning. Men Kia har det jo ikke godt så beslutningen er den rigtige. jeg håber du finder et rigtig dejligt hjem til Buster.
    En klog bekendt sagde engang at når man fik dyr fik man også sorg. Det er frygteligt at skulle sige farvel, men når tiden er kommet er der kun en vej. Mine tanker går til dig og dine elskede hunde. Må Kia får en stille og tryg tur til hundehimlen og må Buster få et nyt dejligt hjem
    De kærligste tanker og knuz fra Lina

    SvarSlet
  10. Ej puha sikke en beslutning! Det kan jeg godt forstå, du har det svært med! Det er altid skrækkeligt at sige farvel til sine dyr! Jeg håber, du finder et godt hjem til Buster. Knus, Jennifer

    SvarSlet
  11. Hold op - det er med smerte i hjertet - det var dog en STOR beslutning at tage afsked med begge hunde på en gang. Det tror jeg ikke på er den rigtige beslutning - dårligt ben eller ej. Jeg håber samtidig heller ikke at du har for store problemer med dit ben - det lyder til at det er ret voldsomt, når du må tage sådanne beslutninger. Varme tanker

    SvarSlet
  12. Mange, mange tak for kommentarer og varme tanker.
    Jeg laver en opfylgning på denne *sag*, når jeg er kommet om på den anden side af den.

    Rigtig god weekend til jer alle

    SvarSlet
  13. Du har min fulde støtte og opbakning i din beslutning. Jeg ved hvor hårdt det har taget på dig. Knus og kram og mange positive tanker herfra.
    Tamarisha

    SvarSlet
  14. Det er en beslutning, der må have trukket tænder ud.
    Jeg føler med dig.
    Har også prøvet at få dyr aflivet, og har heldigvis hver gang oplevet det som en meget blid behandling mod dyret. De lider ikke, og det har hver gang været mig en trøst.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.