mandag den 2. juli 2012

Vinder af sponser give away


Endnu en gang har jeg tyet til den gængse trække metode,
ved brug af Random.org og jeg har stadig ikke lært at lægge det billede ind,
som viser det udtrukne nummer, men alt er gået fair til.
Der er delt 148 lodder ud, som løbende er blevet skrevet op i den rækkefølge de kom ind.

Tak til  Kølkær stof og hobby, som var så søde at give dette lækre garn
i anledning af deres flytning til nye lokaler i Hammerum på Hammerumhovedgade 130 C.

Og TILLYKKE til Ingunn med bloggen Bundigen, som sad med det vindende lod, nummer 130

Hvor skønt, at gevinsten denne gang skal på en rejse til Norge.

Kig endelig forbi hendes hyggelige blog.

Ingunn er du sød at sende mig en mail med navn og adresse,
så jeg hurtigst muligt kan få sendt din pakke afsted.

4 kommentarer:

  1. stort tillykke til vinderen, jeg er jo slet ikke misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, men måske der smutter nogle nøgler med i næste give away, for jeg kom sørme til at købe rigtig meget af det :))

      Slet
  2. Stort tillykke til vinderen og god fornøjelse med strikkeriet!
    Ja, det blev jo ikke til at du skulle strikke i lyserødt, så afsted og gå amok i drengefarverne :O)

    SvarSlet
  3. Herligt tillykke - arghh, det måtte nu godt have fundet vej hertil :-D

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.